مدیر آموزش و پرورش خلخال از کمبود 30 نفر معلم در مقطع ابتدایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خلخالیم، مستقیم حسینی در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال گفت: کمبود معلم در خلخال نشان‌دهنده اهمیت فعالیت مدارس غیر دولتی و تامین بخشی از نیاز آموزشی خلخال از سوی این مدارس است.

وی بیان کرد: جهت رفع این مشکل مجبور به استفاده از ظرفیت معلمان بازنشسته بصورت خرید خدمت هستیم. 

حسینی بیان کرد: آموزش و پرورش 18 درصد دانش‎‎‎‎‎‎‎‎آموزان خلخال در مدارس غیر دولتی رقم می‎‎‎‎‎‎خورد و این سهم مهم نشان می‎‎‎‎‎‎‎دهد که توانمندی و دانش معلمان این مدارس نیز نباید از دید آموزش و پرورش دور بماند.

وی اضافه کرد: دوره‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های توانمندسازی آموزشی و پرورشی معلمان و مربیان مدارس غیردولتی قبل از شروع مدارس اجرا می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود و همه معلمانی که مشغول تدریس در مدارس غیر انتفاعی‌ هستند، دانش افزایی شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال به شروع دوباره فعالیت پروژه مدرسه روستای گلوجه اشاره کرد و گفت: با وجود قول مسئولین اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل مبنی بر تکمیل این مدرسه به نظر می‌رسد این مدرسه تا اول مهرماه امسال امکان بهره برداری از آن وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: تالار فرهنگیان خلخال به دلیل مشکلات مالی اداره آموزش و پرورش به صورت موقت به بخش خصوصی اجاره داده شد.

 یحیی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎زاده فرماندار خلخال نیز در این جلسه مشکل پوشش بیمه خدمات فرهنگیان را یادآور شد و بر پیگیری و مرتفع شدن این مشکلات تاکید کرد.

همچنین در این جلسه ضمن توضیح مصوبات جلسه قبل به برگزاری منظم و مرتب جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ تاکید شد و همه دستگاه های اجرایی شهرستان بایستی با تمام ظرفیت و توان خود در جهت حل مشکلات آموزش و پرورش گام بردارند.

گفتنی است که شهرستان خلخال در شاخص‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های آموزشی و پرورشی رتبه اول استان را دارد. 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

 
 
لینک کوتاه: khalkhalim.com/e7bd1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 
 
 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: