رئیس آموزش و پرورش منطقه شاهرود در جلسه شورای آموزش وپرورش شاهرود با اشاره به واگذاری سه باب ساختمان خالی و زمین‌های در اختیار این اداره به سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: این اقدام با هدف ایجاد اشتغال و تحقق شعار سال جهش تولید بصورت اجاره در اختیار متقاضیان جوان و جویای کار منطقه قرار گرفت.

به گزارش خلخالیم به نقل ازسایت نصیرنیوز مهدی تقی پور گفت: در سال جاری باتوجه به بازنشستگی تعداد زیادی از معلمان و فرهنگیان بخش شاهرود، نیازمند مساعدت بیشتر مسوولان در جذب نیروهای بومی برای حل مشکل کمبود نیروی انسانی در مدارس این منطقه در سال تحصیلی جاری هستیم .

وی با ارائه گزارشی از عملکرد چند ماهه این اداره در خصوص اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از شیوع بیماری  کرونا از تلاش همه  فرهنگیان ، معلمان، دانش آموزان و اولیا  در این زمینه و عضویت در شبکه آموزشی  شاد و بهره‌مندی از برنامههای آموزشی این شبکه در زمان شیوع  کرونا تقدیر کرد.

در این جلسه حجت الاسلام محمد شیرعلیپور امام جمعه شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال نیز با تاکید بر تلاش مردم ومسوولان در جهت تحقق شعار امسال  گفت:ایجاد زمینه‌های اشتغال در منطقه با واگذاری اماکن بلااستفاده آموزشی به راه اندازی واحدهای تولیدی واشتغال زا موجب توقف روند رو به رشد مهاجرت از شاهرود خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص پیشگیری از کرونا در این منطقه  از  ستاد قرار گاه زیستی و مجموعه آموزش و پرورش در راستای مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و افزود: خطر ابتلا به بیماری کرونا همچنان باید جدی گرفته شده و اقدامات پیشگیرانه از این بیماری در منطقه همچنان تدوام داشته باشد .

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com /c1b61

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: