فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال گفت حدود 3600 نفر شامل عوامل اجرایی و انتظامی، مسئولیت اجرای انتخابات شهرستان خلخال را به عهده داشتند و همچون سایر نقاط کشور از اولین ساعات روز تا زمان ابلاغی وزارت کشور به اخذ رای در شعب و سپس شمارش آراء پرداختند.

فریدون بابایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خلخالیم گفت: امسال نسبت به انتخابات مجلس شورای و بخاطر شرایط کرونا، 21 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان اضافه شد تا بتواند از تراکم جمعیت در برخی شعب بکاهد و برای شعب ناظر بهداشتی در نظر گرفته شد تا بر چگونگی اجرای پروتکل‎‎‎‎‎‎های بهداشتی نظارت داشته باشد. برای عوامل اجرایی و ناظرین اجرایی و شورای نگهبان آموزش‌های بهداشتی لازم ارائه شده و اقلام بهداشتی مورد نیاز شعب تهیه شد و طی بازدیدهایی که به عمل آمد خوشبختانه مشاهده شد که توصیه‌های بهداشتی در شعب هم توسط عوامل اجرایی و هم مراجعین رعایت شد.

وی گفت: مشکل خاصی در روند رای‎‎‎‎‎‎گیری در خلخال گزارش نشد و در کمال آرامش و طبق برنامه‎‎‎‎‎ریزی‎‎‎‎‎‎‎‎های صورت گرفته فرآیند انتخابات در خلخال انجام شد و به محض اتمام شمارش آرا، نتایج جمع‎‎‎‎‎بندی شده و به اطلاع مردم خواهد رسید.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bab8c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: