سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خلخال از دستگیری یک شکارچی بز کوهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خلخالیم مهدی کسایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک راس کل و بز وحشی در شکارگاه‌های واقع در بخش خورش‌رستم کرده توسط محیط‌بانان اداره حفاظت محیط زیست خلخال دستگیر شد.

وی گفت: محیط‌بانان این اداره برابر اطلاعات واصله از همیاران محیط زیست و پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع قضایی با همکاری عوامل انتظامی بخش خورش‌رستم با بازرسی محل سکونت فرد متخلف شکار، لاشه یک راس کل و بز وحشی را کشف کردند.

کسایی اظهارکرد: از فرد متخلف یک قبضه اسلحه تک لول، یک عدد دوربین چشمی، ۲۰۰ گرم ساچمه چهارپاره، پنج گلوله ساچمه‌زنی چهارپاره ، ۶۲ گلوله ساچمه‌زنی، لاشه یک قطعه کبک و باقیمانده لاشه یک راس کل و بز وحشی کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه افزایش سلاح شکاری مجاز و غیرمجاز در منطقه حیات وحش شهرستان را در معرض تهدید قرار داده ، گفت: امسال ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و قاچاق با همکاری عوامل نیروی انتظامی در خلخال کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به عواقب استفاده از سلاح غیرمجاز شکاری و یا شکار وحوش با استفاده از سلاح‌های شکاری مجاز فاقد پروانه شکار در مناطق حفاظت شده و آزاد خلخال افزود: شکارچی متخلف پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی بخش خورش‌رستم تحویل داده شد.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: