سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با ارسال متن صورتجلسه ای از کارگروه تنظیم بازار استان، از ممنوعیت خروج شن و ماسه از شهرستان‌های خلخال و نمین به استان گیلان تا اطلاع ثانوی خبر داد

به گزارش خلخالیم، سرپرست اداره صمت خلخال گفت : در این جلسه که در تاریخ 18 آبان 99 و به ریاست دکتر طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل برگزار شده است تصریح شده است : نظر به کمبود و گرانی شن و ماسه در استان، مقرر گردید، در جهت تثبیت قیمت و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت و تامین نیاز استان، خروج شن و ماسه از شهرستان‌های خلخال و نمین به استان گیلان تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

ناصر میرمرسلی، در این رابطه در گفتگوی کوتاه با خلخالیم گفت : دستگاه‌های ذیربط موظف به جلوگیری از خروج کامیون‌های حمل شن و ماسه از شهرستان خلخال شده اند.

وی افزود : با دلیل مقرون به صرفه نبودن حمل ماسه به سایر شهرستان‌های استان اردبیل، عملا با اجرای این مصوبه شن و ماسه تولیدی در خود شهرستان مصرف خواهد شد که این موضوع علاوه بر کاهش قیمت و افزایش تولیدات مرتبط مانند بلوک و ... خواهد شد و میزان خسارت به آسفالت جاده‌های خلخال به اسالم و خلخال به پونل، کاهش یافته و تردد برای شهروندان و مسافران این مسیرها تسهیل می گردد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f9ed9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: