به گزارش خلخالیم، فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال، با درج مطلبی در پیج اینستاگرامی خود از تلاشها، جدیت، استقامت و پایداری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خلخال با وجود انواع موانع و تنگناهای پیش رو تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام :

جناب آقای رسولی سرمایه گذار محترم پل معلق، جناب آقای موذنی سرمایه‌گذار محترم بام خلخال، جناب آقای شاد سرمایه‌گذار محترم قصر چوبی، جناب آقای ذبیحی، سرمایه‌گذار محترم رغایب، جناب آقای امیدی سرمایه‌گذار محترم هتل ازناو، جناب آقای نورانی سرمایه‌گذار محترم مهانپذیر مجره، جناب آقای جعفرزاده و نوروزی سرمایه‌گذار محترم پروژه گردشگری اندبیل، جناب آقای امینی سرمایه‌گذار محترم هتل گیلوان.

با سلام و عرض ادب

بر خود فرض می‌دانم به عنوان خادم مردم شریف شهرستان خلخال از همت، جدیت، استقامت و پایداری شما در اختصاص سرمایه‌ ارزشمند خود برای اجرای طرح‌های گردشگری و ایجاد زمینه توسعه صنعت گردشگری در شهرستان از صمیم قلب تشکر نمایم.

بی شک عشق، تعصب و علاقه وافر به خلخال و مردم شریف و با فرهنگ آن تنها انگیزه و مشوق برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان بوده و الا دلایل بسیاری از جمله تغییرات قیمتی می‌توانست هر تصمیمی را متزلزل کند.

امروز گسترش ساخت و ساز در شهر خلخال و پیرامون آن نتیجه اجرایی پروژه‌های پیشران و محرک و ایجاد فضای روانی امیدبخش بوده است؛ در این راستا، سهم شما حداکثری بوده و امیدواریم با توکل به خداوند متعال و همکاری بیش از پیش مسئولین و تشویق و ترغیب مردم عزیز و تلاش خستگی ناپذیر شما، و فرزندان غیرتمند خلخال، این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد.

فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال
24 مهر 1399

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ef3cf

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: