فرمانده انتظامی خلخال گفت: در یک ماه گذشته فرماندهی انتظامی شهرستان رتبه اول در کاهش سرقت را کسب کرده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری فارس اردبیل، سیدهادی موسوی در جلسه کمیسون سرقت شهرستان خلخال اظهار کرد: به همت همکاران در فرماندهی انتظامی خلخال رتبه اول در کاهش سرقت در شهرستان خلخال کسب شده است.

وی از کشف سرقت‌های انجام شده در ماه‌های گذشته و دستگیری سارقین خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی فرماندهی انتظامی استان اردبیل برای کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقین در شهرستان‌های همجوار، تعامل لازم با فرماندهی انتظامی شهرستان‌های طارم، میانه، زنجان، اردبیل، کوثر و شهرستان‌های استان گیلان و استان آذربایجان شرقی انجام شده و رصد سارقین در دستور کار کلانتری‌های شهرستان و بخش‌های تابعه است.

فرمانده انتظامی خلخال با اشاره به سرقت از روستاها در شهرستان خلخال گفت: روستاهای بزرگ در ورودی و خروجی‌ها، نیازمند نصب دوربین‌های مدار بسته هستند که این کمک بزرگی به پلیس در جهت کشف سریع سرقت‌ها خواهد شد.

وی خواستار جدیت اصناف برای استفاده از امکانات و تجهیزات الکترونیکی و دوربین‌های مدار بسته برای افزایش ضریب کاهش سرقت در محل کسب‌وکار شد.

عضو شورای تامین شهرستان خلخال بیان داشت: تمامی ادارات ملزم به استفاده از نگهبان در ساعات اداری، غیراداری و ایام تعطیل هستند و طبق بخشنامه ابلاغ شده، حفظ اماکن اداری و تجهیزات ادارات با نظارت نیروهای حراست‌ در اولویت است.

موسوی از صاحبان ساختمان‌های نیمه تمام، خانه باغ‌ها و ویلاها در مناطق گردشگری و باغی در سطح شهرستان خلخال خواست تا اماکن مورد نظر را به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز نمایند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d06c1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: