رئیس دادگاه عمومی هشجین گفت : هرگونه تبلیغ زودهنگام انتخاباتی در کانالها و فضای مجازی جرم محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش خلخالیم، طی جلسه هم اندیشی که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر هشجین و با حضور اعضای شورای اسلامی هشجین و اعضای نظارت بر انتخابات و جمعی از مدیران کانالها و فعالان حوزه ی خبری با موضوع نقش فضای مجازی در انتخابات برگزار شد، "نریمانی"ریاست دادگاه عمومی هشجین با اشاره به تاثیر فضای مجازی در انتخابات گفت: هرگونه تبلیغ زودهنگام در کانالها از سوی مدیران و کاربران فضای مجازی جرم محسوب شده و برخورد خواهد شد.

نریمانی با اشاره بر این موضوع که تخلفات و جرائم در فضای مجازی زیاد شده است با پرداختن به موضوعاتی از قبیل پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی و جلوگیری از تبلیغات زودهنگام از سوی مدیران ، فضای مجازی را به عنوان پل ارتباطی برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی دانست و در این راستا به نقش مدیران کانالها در انتخابات تاکید کرد.

وی در ادامه عدم آشنایی استفاده کنندگان و مدیران کانالها با قوانین و مخاطرات آن را مهم ترین چالش فضای مجازی در جامعه شمرد و مهترین راهکار آن را آشنایی مدیران و کاربران با قوانین حقوقی و جزائی دانست.

نریمانی در پایان با برشمردن قوانین حقوقی و جزائی این تخلفات از همه‌ی مدیران کانالها خواست که هرگونه راه سواستفاده و توهین و افترا در فضای مجازی بسته شود و مدیران را از تبلیغات زودهنگام و تخریب کاندیداها برحذر داشته و خواستار همکاری مدیران فضای مجازی برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه شد.

خبرنگار: سیما جلیلی

انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: