دادستان خلخال از صدور دستور اعمال ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‎‎‎‎‎‎ها در خصوص ساختمان مخروبه‎‎‎‎‎‎ای به علت تجمع معتادان و سلب آرامش همسایگان خبر داد.

آرش جعفری در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم افزود: با ارسال گزارش‎‎‎‎‎های اهالی این کوچه به دادستانی موضوع بررسی و پیگیری‎‎‎‎‎های لازم صورت گرفت و در نتیجه تصمیم به پلمب و اخطار به مالکین جهت تخریب و درصورت امتناع نامبردگان اعمال ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‎‎‎‎‎‎ها توسط شهرداری خلخال صادر شد.

وی گفت: این محل، محل تجمع معتادان متجاهر بود که با تردد در این ساختمان موجب سلب آرامش همسایگان شده بودند که تعدادی از معتادان به کمپ ترم اعتیاد و یک نفر نیز به اداره بهزیستی خلخال تحویل داده شد.

جعفری افزود: به دلیل غیر قابل سکونت و مخروبه بودن این ساختمان دستور پیگیری برای تخریب به شهرداری صادر شد و اعلام گردید که حداکثر ظرف دو ماه بایستی اجرا شود.

وی ضمن قدردانی از ورود نیروی انتظامی، شهرداری و بهزیستی دراین خصوص از تمامی دستگاه‎‎‎‎‎های مسئول در حوزه آسیب‎‎‎‎‎های اجتماعی خواستار انجام وظایف ذاتی با حساسیت بیشتر و مسئولانه‎‎‎‎‎‎‎‎تر گردید در غیر این صورت مطابق دستورالعمل مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن رفتار خواهد شد.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fafae

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: