فرمانده انتظامی خلخال گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی بیش از سه تن چوب‌آلات سرقت شده از باغ‌های این شهرستان کشف و ضبط شد .

به گزارش خلخالیم سرهنگ سیدهادی موسوی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: سارقان در خلوتی ناشی از شیوع کرونا به دور از چشم باغداران منطقه ،درختان تبریزی و صنوبر بزرگ و سرپا در باغ‌ها را بریده ، قطعه قطعه کرده و برای فروش در حال حمل به مال‌خران بودند که  توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی از افزایش گشت‌های پلیس در حواشی باغ‌های داخل محدوده شهر خلخال در روزهای اخیر خبر داد و گفت:با شناسایی و دستگیری سارقان نگرانی باغداران در خصوص سرقت درختان برطرف می‌شود.

صباح‌الدین برزگر ،شهردار خلخال نیز از قطع چندین اصله درخت تبریزی از پارک بزرگ و جنگلی ائلرباغی این شهر توسط سارقان در روزهای اخیر خبر داد.

در عین حال باغداران خلخال که باغ‌های درختان تبریزی و صنوبر آن‌ها در حاشیه رودخانه هروچای قرار گرفته  امروز در گفت و گو با ایرنا از قطع و سرقت صدها اصله درخت از باغ‌های خود خبر دادند.

آنها علت افزایش سرقت درختان سرپا در خلخال را آزادی زندانیان کیفری از زندان پس از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان اعلام کرده و خواستار رفع این مشکل توسط نیروی انتظامی و  مقام‌های قضایی شدند.

khalkhalim.com/ea894

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: