دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: هرگونه بی‌توجهی و یا کم‌توجهی به رعایت موارد پیشگیرانه و پروتکل‌های مقابله با کرونا از سوی اقشار مختلف جامعه تهدید علیه سلامت عمومی مردم محسوب شده و با افراد بی‌تفاوت به این موضوع برابر با مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش خلخالیم، آرش جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ادامه وضعیت فعلی کرونا در این شهرستان و فراتر رفتن آن از وضعیت قرمز نگران‌کننده بوده و در صورت ادامه این روند بروز بحران بیماری کرونا دور از انتظار نیست.

وی گفت: برغم تذکر جدی به آحاد مختلف جامعه بویژه بازاریان ، صاحبان مشاغل مختلف عمومی و همه افراد حقیقی و حقوقی برای رعایت موارد پیشگیرانه اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ، هیچ یک از مصوبات ستاد قرارگاه زیستی این شهرستان برای افزایش محدودیت‌های اجتماعی کنترل کننده کرونا در خلخال اجرا نشده و اقدام موثری هم از سوی نهادهای مجری دستورالعمل‌های ستاد کرونا و برخورد با متخلفان مشاهده نمی‌شود.

وی اظهارداشت: محدودیت‌های جدید اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برخی مشاغل خطرساز همچون توقف فعالیت صنوف اعلام شده در خلخال عملی و اجرایی نشده و این کار به افزایش شدت انتقال بیماری دامن می‌زند.

دادستان خلخال با بیان اینکه افزایش شمار مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از ابتلا به این ویروس مهلک در خلخال سیر صعودی گرفته، گفت: برای قطع زنجیره بیماری و کنترل آن اجرای بند به بند مصوبات شهرستانی ستاد قرارگاه زیستی ضرورت دارد.

او افزود: اجازه سودجویی و فرصت‌طلبی را به افرادی که به بهانه شیوع کرونا سلامت مردم را در معرض خطر قرار می‌دهند، نخواهیم داد و دادستانی در صورت نیاز و تشخیص هرگونه اقدام و عملی که منجر به تشدید بیماری کرونا شود وارد عمل شده و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

جعفری با بیان اینکه وضعیت جامعه از لحاظ رعایت موارد بهداشتی مقابله با کرونا غیرقابل قبول است ، گفت: به ناظرین و مجریان مصوبات قرارگاه زیستی نیز تذکر داده می‌شود که به وظایف خود بدرستی عمل کرده و اقدام لازم را در خصوص برخورد با هر فردی که به قانونی تکمین نمی کند انجام دهند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b9c5e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: