به گزارش خلخالیم، برابرمصوبات ستاد ملی کرونا محدودیتهای جدیدی از اول آذرماه درسطح کشور و به تبع آن شهرستان خلخال به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

بسمه تعالی


ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم شریف شهرستان خلخال در رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری وکنترل بیماری کرونا در چند ماه گذشته به اطلاع می رساند.برابر مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیتهای جدیدی از اول آذرماه درسطح کشور و به تبع آن شهرستان خلخال به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

۱.با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان مشاغل سطح ۳و۴ شامل مراکز تفریحی. شهربازی ها.تالارهای عروسی.ارایشگاهای زنانه .سالن های زیبایی. شرکت های خصوصی.کافه خانه ها.قلیان سراها .کافی شاپ ها، سفره خانه ها، گیم نت ها باشگاههای ورزشی و تفریحی اعم از دولتی و خصوصی،موزه.تئاتر. مهدکودک ها.بوستان ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

۲.ادارات شهرستان می توانند با تشخیص رئیس اداره طرح دو سوم را به شرط انجام امورات جاری مراجعه کنندگان اجرا نمایند.

۳.مشاوران املاک. خودور مشاغل مشابه با کسر ساعت کاری تا ۱۸ عصر اجازه فعالیت خواهند داشت.

۴.خودروهای با پلاک غیر بومی اجازه ورود به شهرستان را نخواهند داشت.در صورت مشاهده توسط پلیس اعمال قانون خواهد شد.

۵.برگزاری مجالس ختم و نوحه خوانی در آرامستان ها ممنوع بوده ( فاتحه خوانی بدون تجمع مانعی ندارد) مراسم تشییع جنازه حداکثر به ۵۰ نفر از بستگان نزدیک محدود خواهد بود.

۶. هیچ یک از اصناف و کسبه اجازه چینش وسایل مغازه را در پیاده‌رو و معابر عمومی را ندارند، در صورت مشاهده ضمن رفع سد معبر مغازه پلمپ خواهد شد.

۷. قصابی‌ها و مرغ فروشی ها ضمن استفاده از روپوش.ماسک و دستکش از نگه داشتن گوشت و مرغ در خارج از یخچال خودداری نمایند.

۸.تمامی مغازه‌داران ضمن استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ارائه خدمات به مشتریان فاقد ماسک پرهیز نمایند. در صورت مشاهده مسیولیت آن با مغازه دار خواهد بود.

۹.بانکهای عامل شهرستان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی،مشتریان را برای استفاده از روش های الکترونیکی تشویق نموده و از ارایه خدمات به افراد فاقد ماسک خودداری نمایند.

۱۰.برگزاری مراسم عروسی.جشن تولد وغیره... کارناوال عروسی در اماکن عمومی ممنوع بوده و انتظار می رود به‌خاطر سلامتی خود و اقوام و همشهریان عزیز از برگزاری مراسم و ایجاد تجمع در منازل که با شیوع ویروس همراه است، خودداری نمایند.

۱۱.تمامی مجتمع های تجاری.پاساژها وغیره ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشند، در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ خواهند شد.

۱۲.رستورانها.اغذیه فروشی ها.کبابی ها و کله پزی ها از ارائه خدمات درداخل مغازه خودداری کنند، صرفاً ارایه خدمات به صورت بیرون بر خواهد بود، در صورت تخلف پلمپ خواهد شد.

۱۳. هرگونه اجاره سوئیت ، ویلا و پذیرش مسافر ممنوع بوده و در صورت مشاهده و دریافت گزارش مردمی ضمن پلمپ محل مراتب برای برخورد قانونی به دادستانی معرفی خواهد شد.

۱۴.خودروهای پلاک عمومی ، اتوبوس،مینی بوس ، تاکسی و آژانس های درون شهری و مسافرتی ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.
در نهایت از مردم با فرهنگ شهرستان خلخال استدعا داریم با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا و کمبود امکانات بیمارستانی همانند ماههای گذشته ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و خودداری از نشست های دورهمی ، فرزندان خود را در قرارگاه مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انتقال ویروس یاری نمایید،

- قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا ویروس شهرستان خلخال/ ۳۰ آبان ۹۹

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d58b9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

دانشگاه جزو مشاغل 3و4 هست پس چرا تعطیل نیستند.دراین شرایط تجمع دانشجویان خیلی مخاطره آمیزه فرماندارمحترم لطفا دراین مورد اقدام کنید.

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: