فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: ۸۲ درصد از مجموع جمعیت این شهرستان زیرپوشش طرح غربالگری کرونای شهید سلیمانی بسیج قرار گرفتند.

به گزارش خلخالیم سرهنگ جهانبخش عطایی در گفت و گو با ایرنا افزود: در طرح بیماریابی ،کنترل ، آموزش و درمان بیماران کرونایی بیش از ۶۶ هزار نفر از مجموع جمعیت ۸۵ هزار نفری خلخال مشارکت کردند.

وی گفت: نتیجه تلاش تیم‌های بسیج مجری طرح غربالگری کرونا در خلخال شناسایی و معرفی ۲ هزار و ۴۱۲ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا و یا مشکوک به بیماری کووید ۱۹ به دانشکده علوم پزشکی این شهرستان بود که نتیجه آزمایش کرونای ۲۴۱ نفر مثبت و هزار و ۵۷۱ نفر منفی بود که ۵۴۸ نفراز افراد مشکوک تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند و ۱۲۷ بیمار نیز با نتیجه آزمایش مثبت در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند.

سرهنگ عطایی اظهارکرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا سلامتی افراد نیازمند مالی را به لحاظ سوء‌تغذیه بیش از سایر اقشار مختلف اجتماعی تهدید می‌کند،تامین نیازهای غذایی ،مالی و لوازم بهداشتی خانوارهای کم‌بضاعت در دستور کار بسیج قرار گرفته است.

وی گفت: تاکنون چهار مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در خلخال از طریق بسیج و با استفاده از کمک‌های خیرین برگزار و بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و پنج هزار بسته موادبهداشتی و ضدعفونی کننده توزیع شد.

فرمانده سپاه خلخال تشریح کرد: هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و معیشتی نیز برای توزیع در بین خانوارهای نیازمند آماده شده و در مناسبت‌های مختلف توزیع خواهد شد.

وی افزود: برای تحقق پیشنهاد استاندار اردبیل مبنی بر ترویج فرهنگ ورزش در خانه با استفاده از ظرفیت بسیج به عنوان یک نیروی مردمی تلاش می‌شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/de020

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: