فرماندار خلخال گفت: با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در بخش شاهرود این شهرستان روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک در این منطقه تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی در بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک در شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ میلیارد ریالی سرمایه‌گذار بخش خصوصی افزود: تولیدات این بخش علاوه بر تامین نیازهای استان اردبیل ، بخشی از ماسک موردنیاز سایر مناطق کشور را نیز تامین می‌کند.

وی بر حمایت از سرمایه‌گذاران و تهیه و تامین ماسک موردنیاز دستگاه‌های اجرایی خلخال از این واحدها در حمایت از تولید و کار محلی تاکید کرد.

او اظهارکرد: راه‌اندازی چنین واحدهای تولیدی برای حل مشکل بیکاری منطقه موثر بوده و با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک هم‌اکنون بیش از ۳۰ نفر در این واحد تولیدی به صورت ۲ نوبت کاری مشغول به‌ کار هستند.

فرماندار خلخال ادامه داد: ماسک‌های تولید شده این واحد کاملا  استاندارد بوده و تولیدات آن به بیش از ۱۰ استان در حال ارسال است. 

بابایی با اشاره به این‌که این واحد تولیدی از ۲۲ دی‌ ماه امسال تولید ماسک جراحی و بیمارستانی را آغاز می‌کند، گفت: ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین ماسک تولیدی استان اردبیل در حال حاضر در همین واحد تولید می‌شود و قابلیت رقابت با برندهای خارجی را دارد.

وی تشریح کرد: در کنار  واحد تولید ماسک، شهر کلور کارگاه مکمل تولید بند ماسک استاندارد با تولید روزانه ۵۰ کیلو و به میزان ۸۰ هزار مترمربع در مرکز بخش شاهرود خلخال فعال بوده و این واحد نیز بند موردنیاز کارگاه‌های تولید ماسک‌ استان اردبیل را تامین می‌کند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b1abc

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: