فرماندار خلخال گفت: سیر صعودی و افزایش آمار بستری بیماران کرونا در بیمارستان این شهرستان نگران‌کننده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از سایت فرمانداری خلخال ، فریدون بابایی در بازدید سرزده از برخی دستگاه‌های اجرایی و ادارات و همچنین بازار خلخال افزود: بستری بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان این شهر افزایش یافته که جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه بزغم  تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات ، متاسفانه در چند اداره تعدادی از کارکنان درگیر بیماری کرونا هستند، اظهار کرد: در برخی از ادارات نحوه و میزان عمل به مصوبات قرارگاه زیستی مقابله با کرونا قابل قبول نیست.

فرماندار خلخال ضمن تذکر جدی به روسای ادارات آب و فاضلاب ، پست، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و آموزش و پرورش شهرستان در خصوص بی‌توجهی به دستورالعمل‌های ستاد قرارگاه زیستی بیان کرد: برغم ممنوعیت فعالیت آبدارخانه‌های ، این مکان همچنان فعال بوده و سفره‌های صبحانه کارکنان باز بود.

رئیس قرارگاه  فرماندهی  مقابله با ویروس کرونای خلخال گفت: مشاهده این گونه موارد در ادارت دولتی و شرکت‌های وابسته به دولت قابل قبول نیست و مدیران ادارات در صورت تخلف و ادامه این روند که موجب افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ می‌شود به بخش تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

بابایی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته  هفت مورد مثبت کرونا در شهرستان خلخال بستری شدند ئ این یک هشدار جدی درباره ورود موج جدید این بیماری است.

فرماندار خلخال به ایام  پایانی سال و آغاز خریدهای نوروزی و افزایش حضور مردم در بازار اشاره کرد و ادامه داد: این وضعیت در شرایط کنونی حرکت نادرستی است و افزایش شیوه ویروس کرونا را در پی خواهد داشت.

بابایی بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری نیز تاکید کرد و گفت: با نزدیک شدن به نوروز، برای جابجایی مسافران تمهیدات لازم در نظر گرفته خواهد شد تا از آلودگی بیشتر و گسترش بیماری جلوگیری شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b602e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

تو اون تایم دو ساعتی ک تو بهداشت شماره یک بودم بالای ۳۰ نفر مراجعه کننده بود ک فقط ۳ نفر تست منفی داشتن و بقیه همه مثبت بودن دو نفر هم از بهداشت شماره دو و سه اومده بودن اونا هم میگفتن مراجعه کننده با علائم کرونا خیلی خیلی زیاد بود با این اوصاف شهر خلخال تو وضعیت فوق حاد بیماری کروناست از همشهری های عزیز عاجزانه خواهش میکنم تو خونه بمونین و اگ مجبوری لازم شد بیرون برین از دوتا ماسک استفاده...

تو اون تایم دو ساعتی ک تو بهداشت شماره یک بودم بالای ۳۰ نفر مراجعه کننده بود ک فقط ۳ نفر تست منفی داشتن و بقیه همه مثبت بودن دو نفر هم از بهداشت شماره دو و سه اومده بودن اونا هم میگفتن مراجعه کننده با علائم کرونا خیلی خیلی زیاد بود با این اوصاف شهر خلخال تو وضعیت فوق حاد بیماری کروناست از همشهری های عزیز عاجزانه خواهش میکنم تو خونه بمونین و اگ مجبوری لازم شد بیرون برین از دوتا ماسک استفاده کنین چون وضعیت شهرمون خیلی خیلی خطرناکه

ادامه مطلب
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: