به گزارش خلخالیم، فریدون بابایی اوشانق فرماندار شهرستان خلخال در نامه ای مکتوب خطاب به کلیه اصناف و بازاریان خلخال، درجهت رعایت کامل و جدی پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از تعطیلی احتمالی بازار، درخواست همکاری کرد.

بازاری/ کسبه محترم
جناب آقای/سرکار خانم
با سلام و احترام

ضمن تشکر از همراهی و همکاری همه جانبه جنابعالی با قرارگاه زیستی مقابله با کرونا ویروس در شهرستان خلخال در طول یکسال اخیر در جهت مقابله و کنترل این بیماری بر اساس گزارشات واصله و بررسی های بعمل آمده میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایین آمده و مردم به عادی انگاری رسیده و استفاده از ماسک خصوصا در بین جوانان به شدت کم و این کار احتمال شیوع مجدد بیماری و پیک چهارم را قوت می‌بخشد و نگرانی ها را افزایش داده است.

علاوه بر احتمال خطرات جانی و افزایش میزان بستری و مرگ و میر برای همشهریان عزیز خصوصا در سنین پایین موجب پایین آمدن سطح درآمد بازار و کسبه خواهد شد.
با توجه به وضعیت کنونی شهرستان به منظور پیشگیری از تعطیلی احتمالی بازار در آستانه سال جدید، از شما درخواست همراهی و همکاری مجدد را داریم تا دست در دست هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی علاوه بر رونق کسب و کار بتوانیم شرایط موجود را بهبود ببخشیم و بیماری را در سطح زرد حفظ و مدیریت نماییم.

لذا از کلیه اصناف و کسبه گرامی درخواست میشود ، در راستایی مدیریت بیماری منحوس کرونا اعضای قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا را همانند ایام قبل همراهی نمایید.
بدیهی است در چارچوب وظایف قانونی و به خاطر سلامتی مردم با هرگونه تخلف از پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

فریدون بابایی اوشانق
فرماندار
و فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا ویروس شهرستان خلخال

رونوشت :
دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان خلخال

رئیس محترم اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خلخال
رئیس محترم تعزیرات حکومتی شهرستان خلخال
رئیس محترم اتاق اصناف شهرستان خلخال

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e65e0

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: