معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال گفت: از زمان اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون ۲ هزار نفر از افراد ، گروه‌های پرخطر و سالمندان در این شهرستان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

 

به گزارش خلخالیم،پرویز وکیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف افزایش خدمات واکسیناسیون کرونا به گروه‌های هدف مراکز بهداشتی و درمانی خلخال ، هشجین ، کلور و خوجین برنامه واکسیناسیون گروه‌های شامل دریافت واکسن را شروع کردند.

او با بیان اینکه با افزایش خدمات تزریق واکسن کرونا در مراکز بهداشتی خارج از شهر خلخال از این پس نیازی به مراجعه سالمندان و افراد مورد هدف واکسن برای تزریق واکسن به مرکز شهرستان نیست، اظهارکرد: روز گذشته در این سه مرکز ۱۲۰ نفر از افراد واجد شرایط واکسن کرونا دریافت کردند.

وکیلی گفت: طبق برنامه سند ملی واکسیناسیون کرونا در فاز دوم ، سالمندان بالای ۸۰ سال علیه این بیماری واکسینه می‌شوند و بعد از این گروه افراد بالای ۷۵ سال واکسینه خواهند شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال بیان کرد: طبق آمارهای موجود حدود ۲ هزار و ۵۰۰ سالمند بالای ۸۰ سال از مجموع جمعیت ۹۶ هزار نفری خلخال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان سکونت دارند و از زمان اجرای تزریق واکسن کرونا ۵۱۰ سالمند با مراجعه به بیمارستان و مراکز بهداشتی اعلام شده موفق به دریافت این واکسن شدند.

وی اظهارکرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از هفته آینده برنامه واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های پرخطر و مشمول دریافت واکسن کرونا در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/a1248

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: