رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال وضعیت شهرستان خلخال از نظر ابتلا به بیماری کرونا در تاریخ دهم مرداد ماه 1400 را قرمز اعلام کرد و گفت هم اکنون 26 بیمار کرونایی در بخش کرونای بیمارستان امام خلخال بستری هستند و ظرفیت بیمارستان رو به تکمیل است.

به گزارش خلخالیم به نقل از سایت دانشکده علوم پزشکی خلخال، دکتر محمد مهرتک در ادامه از شهروندان شهرستان خلخال درخواست کرد که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، از تجمع در اماکن شلوغ جدا خودداری فرمایند و همچنین از برگزاری مراسمات مختلف جدا بپرهیزند.

دکتر محمد مهرتک در خصوص مرکز واکسیناسیون شهرستان خلخال افزود: این مرکز از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده ارائه خدمات واکسیناسیون می باشد و همشهریانی که بالای 50 سال سن دارند، یعنی متولدین قبل از 1350 هدف واکسیناسیون هستند و می توانند به محل تجمیعی واکسیناسیون جهت دریافت واکسن مراجعه کنند.

ریاست دانشکده علوم پزشکی خلخال ادامه داد: در رابطه با واکسن کرونا در شهرستان خلخال کمبودی نداریم و تا به امروز حدود 18 هزار دز واکسن به مردم عزیز شهرستان خلخال تزریق شده که حدودا 21 درصد افراد بالای 18 سال شهرستان خلخال واکسینه شده اند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b8eaa

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: