رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت:  تعداد بیمارانی که به اورژانس مراجعه می‌کنند و بستری می‌شوند، در روزهای اخیر افزایش یافته و ظرفیت تخت‌های بیمارستان امام خمینی که در حال حاضر مرکز اصلی کرونا در خلخال محسوب می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود تکمیل شده است.

به گزارش خلخالیم محمد مهرتک در نشست ستاد کرونایی شهرستان خلخال از وضعیت نامطلوب کرونا و تجمع مردم در شهر گلایه کرد و گفت: بهترین روش برای قطع زنجیره کرونا، خودداری از حضور و تردد در مکان‌های شلوغ، رسیدگی به مسائل سد معبر، کنترل مسافران و عدم اجاره سوئیت به مسافران می‎‎‎‎‎باشد. 

وی افزود برگزاری مراسم عزا و عروسی طی روزها و هفته‌های گذشته از اصلی ترین دلایل افزایش ابتلا به کرونا در خلخال است و از عموم مردم درخواست می کنیم از حضور در هر گونه ازدحام و تجمع خودداری نمایند.

وی افزود: ظرفیت استاندارد بخش کرونا 30 نفر است که با افزایش بستری‎‎‎‎‎‎های کرونا و تکمیل ظرفیت این بخش، بخش‎‎‎‎‎‎‎های جراحی و اطفال نیز به این بیماران اختصاص یافته است.

ناظری رئیس بیمارستان امام خمینی خلخال نیز در این نشست به تلاش‎‎‎‎‎‎‎های بی وقفه کادر درمان اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر یکی از پرسنل درمان که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود از عوامل نیروی انتظامی خواست تا امنیت کادر درمان را تامین کنند.


لینک کوتاه: khalkhalim.com/bf43d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: