سرپرست فرمانداری خلخال گفت: تعداد بستری‌های تنها بیمارستان موجود در منطقه جنوب استان اردبیل به بیش از سه برابر ظرفیت معمول خود افزایش یافت.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، مسعود یگانه در جلسه ستاد مقابله با کرونا با ابراز نگرانی از سیر صعودی ابتلا به کرونا و بستری ناشی از آن در تنها بیمارستان خلخال افزود: آمار بستری‌های بیمارستان امام خمینی خلخال به بیش از ۱۰۰ نفر رسیده است.

وی اظهارکرد: در حالی که پیش از خیز پنجم کرونا در خلخال و در شدیدترین وضعیت ابتلا به کرونا در پیک‌های قبلی شمار بستری‌های کرونا در بیمارستان این شهر به ۳۰ نفر نرسیده بود ، افزایش آمار بستری در نوع خود فاجعه است.

او گفت: دلیل نبود تخت‌های تخصصی بیمار و کمبود پزشک ، پرستار وکادر درمانی امکان راه‌اندازی بیمارستان صحرایی وجود ندارد و بیمارانی بیش از دو برابر آمار بستری بیمارستان خلخال در خانه‌ها تحت نظر دانشکده علوم پزشکی در حال گذران دوره بیماری کووید ۱۹ هستند.

وی اظهارکرد: وضعیت کرونا در خلخال مناسب نیست، فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا از سه روز پیش در این شهرستان آغاز شده و در این مدت سه نفر در بیمارستان و پنج نفر نیز در خارج از این مرکز درمانی در روستاها جان باخته‌اند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی برگزاری مراسم عزاداری در داخل مساجد امکان‌پذیر نیست و هیات امنای مساجد باید از عزاداری در مساجد پرهیز ، افزود: بکنندرپایی دسته‌های عزاداری در فضای باز نیز تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، فاصله‌گذاری اجتماعی ، زدن ماسک و خودداری از علم‌گردانی و شمع‌گردانی امکان‌پذیر خواهد بود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f706b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: