معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال گفت: تمام گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال در روستاهای این شهرستان در مقابل بیماری کووید ۱۹ واکسینه می‌شوند.

به گزارش خلخالیم، دکتر زهرا هاشم‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی برای تزریق واکسن کرونا به ساکنان بالای ۱۸ سال روستاهای این شهرستان وجود نداشته و این افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشت تعیین شده نسبت به تزریق وکسن کرونا اقدام کنند.

او اظهارکرد: به متولدین سال ۱۳۵۰ و پایین‌تر نیز در شهرهای خلخال واکسن تزریق می‌شود که در صورت تامین واکسن موردنیاز سن تزریق واکسن در شهرهای این شهرستان نیز کاهش خواهد یافت.

دکتر هاشم‌پور گفت: تاکنون ۳۳.۲ درصد از افراد واجد شرایط دریافت این واکسن و گروه هدف بالای ۱۸ سال این شهرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و همچنین ۱۰.۹ درصد از افراد نیز موفق به تزریق دز دوم کرونا شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال بیان کرد: از زمان تزریق واکسن کرونا در این شهرستان ۲۷ هزار و ۷۷۵ دز واکسن به گروه‌های هدف سنی بالای ۱۸ سال و افراد پرخطر در مقابل بیماری کووید ۱۹ واکسن تزریق شده است.

وی با دعوت از جاماندگان دریافت واکسن کرونا برای مراجعه و تزریق واکسن خود برای مصونیت از بیماری مهلک کووید ۱۹ گفت: میانگین روزانه تزریق واکسن در خلخال ۶۵۳ دز است که در برخی از روزها این میزان به هزار و ۱۰۰ دز نیز رسیده است .

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b0096

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: