سرپرست فرمانداری خلخال ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به لحاظ  کلی از مردم شریف و فهیم مردم شهرستان به جهت رعایت پروتکل‎‎‎‎‎های بهداشتی در عزاداری‎‎‎‎‎‎های حسینی قدردانی کرد.

مسعود یگانه در گفتگو با خبرنگار خلخالیم با بیان اینکه مقابله با شیوع ویروس کرونا و مدیریت آن نیازمند همکاری همه نهادها بویژه اطلاع‎‎‎‎‎‎رسانی صحیح و مستمر از سوی رسانه‎‎‎‎‎‎‎هاست و در این بین پوشش مناسب جلسات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا  و اطلاع‎‎‎‎‎‎رسانی توسط رسانه خلخالیم در جهت مشارکت مردمی در رعایت پروتکل‎‎‎‎‎های بهداشتی در ماه محرم قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: محرم امسال در حالی از راه رسید که شهرستان خلخال در مواجهه با بیماری کرونا شرایط ویژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای را تجربه می‎‎‎‎‎‎‎کرد که خوشبختانه امسال عزاداری های حضرت سیدالشهدا(ع) با شور همیشگی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

سرپرست فرماندار خلخال ضمن آرزوی قبولی عزاداری‎‎‎‎‎‎‎‎های دهه اول محرم، در راستای رعایت پروتکل‎‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی و همکاری همه جانبه مدیریت ستاد کرونا، از امام جمعه فهیم شهرستان، امامان جمعه شهرهای تابعه تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، هلال احمر و هیأت امنای مساجد و هیئت‎‎‎‎‎‎های‎‎‎ مذهبی و مردم مومن و حسینی این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com//fc203

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: