معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: پوشش واکسیناسیون ۲ نوبتی در خلخال به مرز 80 درصد رسیده و بیش از ۵۴ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان دزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دکتر زهرا هاشمپور در گفتگو با خلخالیم اظهار داشت: بیش از 98 درصد جمعیت بالای 12 سال دز اول واکسن و 78 درصد دز دوم و همچنین 3 درصد جمعیت نیز موفق به دریافت دز سوم واکسن شده‎‎‎‎‎اند که این آمار قابل توجه را حاصل تلاش تیم‎‎‎‎‎‎‎های واکسیناسیون دانشکده و مشارکت مطلوب مردم خلخال در این فرآیند عنوان کرد.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‎‎‎‎‎‎‎‎‎روزی کارکنان مجموعه سلامت گفت: دانشکده علوم پزشکی با استفاده از تمامی ظرفیت‎‎‎‎‎‎‎‎‎های موجود در حال ارائه خدمت به بیماران است و در کنار آن فرآیند ایمن‎‎‎‎‎‎‎‎‎سازی مردم در برابر این ویروس نیز با سرعت انجام می‌‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود تا بتوانیم هر چه سریعتر به ایمنی گسترده در برابر این بیماری دست یابیم.

هاشمپور افزود: با روند مثبت واکسیناسیون در شهرستان، بررسی‎‎‎‎‎‎‎ها نشان دهنده کاهش بیماری کرونا می‎‎‎‎‎‎‎باشد که امیدواریم با جدی گرفتن راهکارهای خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی بتوانیم در تسریع بازگشت به روزهای عادی نقش موثری داشته باشیم.
 
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال تاکید کرد: علاوه بر اینکه واکسیناسیون و رعایت کامل شیوه‎‎‎‎‎‎‎‎نامه‎‎‎‎‎‎های بهداشتی در کنار یکدیگر برای مهار این بیماری ضرورت دارد لذا از تمامی افرادی که واکسینه شدند و یا در نوبت دریافت واکسن علیه این بیماری هستند خواهشمندیم تا از سهل انگاری در برابر این بیماری پرهیز کنند.
 
خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور
 
لینک کوتاه: khalkhalim.com/c2897

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: