معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال، افزایش موارد مبتلایان به کرونا و تعداد بستری‌های روزانه در این شهرستان را نگران کننده دانست و گفت: آمار بستری‎‎‎‎‎‎‎‎‎های کرونا اکنون به 9 نفر رسیده است.

به گزارش خلخالیم، دکتر زهرا هاشمپور اظهار داشت: با توجه به افزایش موارد بستری و مثبت بیماری کرونا در خلخال استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی و تزریق نوبت سوم واکسن بهترین راه مقابله با نوع اومیکرون است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال تصریح کرد: واکسیناسیون کودکان ۵ سال به بالا نیز برای ایمن‌سازی این عزیزان ادامه دارد و در مجموع واکسیناسیون نوبت اول جمعیت هدف 92/5 درصد و واکسیناسیون نوبت سوم به میزان 47/2 درصد انجام شده است.

وی همچنین اعلام کرد: شمار جان باختگان در خلخال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سال جاری به 5 نفر افزایش یافته است.

هاشمپور با بیان اینکه بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا افرادی هستند که در اماکن شلوغ حضور داشته‌اند، خاطر نشان کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیز می‌تواند از دلایل احتمالی افزایش ابتلا به کرونا باشد.

وی با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم در برنامه واکسیناسیون علیه کرونا و با توجه به شیوع نوع جدید ویروس اومیکرون از آن دسته از شهروندان که تاکنون به هر دلیل موفق به دریافت واکسن نشده‌اند، خواست تا برای سلامتی خود و خانواده نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ab6ee

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: