اهدا اعضای بدن زنده یاد اصغر حبیب پور که به دنبال افت هوشیاری دچار مرگ مغزی شده بود به چند بیمار نیازمند جان دوباره بخشید.

به گزارش خلخالیم، سه روز پیش در حادثه غم انگیز تصادف مرگبار جاده خلخال پونل، دختر و همسر مرحوم اصغر حبیب پور جانشان را از دست دادند و خودش به کما رفت، امروز با خبر شدیم که وی نیز دچار مغز مرگی شده و اعضای بدن وی با رضایت خانواده محترم و گرانقدرشان اهدا شد. 

خبری بس تاسف بار و ناراحت کننده که دل هر شهروندی را به درد می‌آورد. و صد البته سخاوتمندی خانواده‌ای که اعضای بدن عزیز از دست رفته اش را اهدا‌ء می کند قابل تحسین است.

اهالی خلخال با اینکه سال‌هاست از نبود جاده‌های ایمن و با حداقل امکانات گلایه مند هستند و به انحاء مختلف این مشکلات را به گوش مسئولین مختلف استانی و کشوری رسانده اند ولی متاسفانه اقدامات در خوری از سوی آنها انجام نشده است و وضعیت جاده های منتهی به استان گیلان هر روز بد از روز قبل بوده و شاهد از دست رفتن عزیزانمان در این جاده‌ها هستیم.

و اما اهالی مظلوم خلخال بسیار بخشنده تر از این حرف ها هستند و امیدواریم برخی از این مسئولین به خواب رفته از سخاوت و شرف شهروندان خلخالی درس بگیرند و از خواب بیدار شوند. چرا که با وجود اینکه عزیز خود را در این جاده‌های غیر استاندارد از دست داده اند ولی باز هم سخاوتمندانه برای نجات جان سایر هموطنان، اعضای بدن عزیز از دست رفته خود را اهدا کنند.

به گزارش خلخالیم رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: مرحوم اصغر حبیب پور 18 امین خلخالی است که از سال 1390 اعضای بدنش اهداء می‌شود و سومین خلخالی در سال 1401.

 

khalkhalim.com/b5a6b :لینک کوتاه

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: