طی روزهای گذشته مطلبی در فضای مجازی پیچید تحت عنوان «دکتر خالقی، مرد بدون حاشیه و همیشه در متن»، که به قلم دکتر باقری رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال نوشته شده بود.

برای انتشار مطلب عجله نکردیم و موضوع را از منبع خبر جویا شدیم، دکتر حیاتی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی مطلب منتشر شده را تایید کرد.  

و اما مطلب دکتر باقری :

«یکی از بیشترین نقدهایی که نسبت به دکترخالقی می شود این است که زبان گویای مردم خلخال نیست و در مجلس کمتر صدای بلند و فریاد های ایشان را می شنویم این در حالیست که ایشان بیشتر مرد عمل هستند تا هوچیگری، مردی متین و موقر در قامت وکیل مردمی نجیب و شریف.

دکتر خالقی عصاره مردم دردکشیده خلخال است که هر ناروایی را با سکوت معنادار پاسخ می دهد . دکتر خالقی نمونه و نماینده مردم خلخال است ؛ در یک کلام ،نجیب و شریف و کم ادعا و پرتلاش.

و در نهایت در این وانفسای اخلاقیات و اختلاس های فراگیر، نماینده ای پاکدست و به دور از هر نوع ناپاکی ، جزء نوادر است .

ایشان باز به دور از هیاهو چهار دستگاه ونتیلاتور(تنفس مصنوعی) - تعدادی تب سنج لیزری - پالس اکسیمتر - وسایل حفاظتی از جمله ماسک n95 به ارزش بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان از هیات امنای ارزی وزارت آن هم با مراجعه حضوری و سوار بر ترک موتورسیکلت برای دانشکده علوم پزشکی خلخال دریافت کردند .

برای دکتر خالقی عزیز آرزوی انرژی مضاعف و سلامتی و سربلندی داشته و کمال تشکر و امتنان داریم

دکتر ابوالفضل باقری
ریاست دانشکده علوم پزشکی خلخال»

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: