به گزارش خلخالیم، ستاد مقابله با کرونای شهرستان خلخال با انتشار این مطلب، از همشهریان ارجمند خواست با توجه به احتمال افزایش شیوع کرونا در سطح کشور و بالطبع در سطح شهرستان خلخال در روز های آتی، تا حد امکان از منزل خارج نشوید و نکات بهداشتی آموزش داده شده به شدت رعایت شود.

دکتر ساجدی دبیر ستاد مقابله با کرونا در خلخال با توجه به اتمام تعطیلی ها و شروع فصل کار و فعالیت اجتماعی، شدیدا ابراز نگرانی کرده و از آحاد مردم درخواست کرد تا حد امکان از منزل خارج نشوند و افرادی که مجبور به خروج از خانه هستند، حتما نکات بهداشتی و فاصله ایمن را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

هشدار جدی تر و مهمتر

همشهریان عزیز فعلا به هیچ وجه اقدام به مسافرت به خلخال نکنند و از خلخال هم خارج نشوند، در صورت مسافرت ۱۴ روز الی ۱ ماه بایستی در منزل قرنطینه شوند. در غیر اینصورت احتمال شیوع را افزایش میدهند و این میتواند بسیار خطر آفرین باشد. این ویروس شوخی بردار نیست.

به همت شما همشهریان عزیز و با تلاش همکاران بهداشتی و درمانی و اقدامات پیشگیرانه، خدا را شکر تا به این لحظه توانستیم این بیماری را در خلخال کنترل کرده و از پیک جلوگیری کنیم ولی افراد ناقل در سطح جامعه حضور دارند. لذا همچنان در خانه های خود بمانید و در صورتی که مجبور به خروج هستید، حتما ماسک بزنید، فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت بفرمایید.

ستاد مبارزه با کرونا شهرستان خلخال

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: