رییس مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال گفت: از زمان اجرای طرح مقابله با کرونا تاکنون ۸۷ واحد صنفی متخلف و بی‌توجه به هشدارهای بهداشتی در این شهرستان پلمب شده است.

به گزارش خلخالیم‏، علی ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها بصورت خودسرانه اقدام به بازگشایی واحدهای صنفی در زمان اعلام تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروی کرده و یا واحدهایی هستند که به رعایت موازین بهداشتی مربوط به پیشگیری از کرونا بی‌توجه بودند.

او اظهارداشت: گروه‌های مشترک بازرسی و نظارت شامل بازرسان اداره صمت ،اتاق اصناف ،تعزیرات حکومتی و فرمانداری با همکاری اداره اماکن انتظامی خلخال بر فعالیت اصناف نظارت دارند.

وی گفت: همچنین ۱۰ واحد نانوایی متخلف و بی‌توجه به رعایت موازین بهداشتی مربوط به پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در خلخال و روستاهای این شهرستان شناسایی و محل کسب این نانوایی‌ها پلمب شده است. 

وی بیان کرد: امسال بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی فاسد ،تاریخ مصرف گذشته و غیراستاندارد از واحدهای صنفی فعال این شهر جمع‌آوری و معدوم شد.

رییس واحد مهندسی بهداشت و سلامت محیط کار دانشکده علوم پزشکی خلخال افزود: در کنار تشدید برخورد با متخلفان در بازار از اول اسفند سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ مکان عمومی تجاری و صنفی پرتردد این شهر ضدعفونی و گندزدایی شده است.

ملکی با توصیه به شهروندان جهت رعایت بهداشت فردی وهمچنین تاکید بر به بازاریان جهت رعایت زمان تعطیلی اعلام شده از سوی اتاق اصناف کشور و نیز توصیه به واحدهای صنفی فعال برای رعایت بهداشت محیط کار و دستورالعمل‌های مربوط به مقابله با کرونا گفت: با رعایت موازین مربوط به پیشگیری و مقابله با کرونا شاهد قطع زنجیره این بیماری خواهیم بود.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: