خلخالیم‎؛ دبیر ستاد کرونای شهرستان خلخال گفت: همسایه های استانی ما وضعیت مناسبی ندارند و عدم رعایت توصیه های بهداشتی توسط عموم در خلخال، شیوع بیماری کرونا را تشدید خواهد کرد.

دکتر ساجدی در گفتگو با خبرنگار خلخالیم افزود: شهرستان خلخال دو هفته گذشته را بدون ابتلا به ویروس کرونا سپری کرد ولی بازگشایی برخی از مشاغل و عدم رعایت توصیه های بهداشتی توسط برخی‌ها باعث شد که از دیروز 3 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان خلخال بستری شوند.

وی گفت: مشاهده میشود که اعضای خانواده در حالی که کار ضروری در بیرون ندارند در سطح شهر در حال تردد هستند و این اقدامات برخی شهروندان نگران کننده است .

دبیر ستاد کرونا تاکید کرد: مردم حتما اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و در صورتی که کار ضروری ندارند، در خانه بمانند و از منزل خارج نشوند. بعضاً مشاهده می شود برخی از جوانان بدون ماسک و برای کارهای غیر ضروری در شهر تردد می کنند، به این عزیزان باید هشدار داد که امکان دارد، ناقل ویروس شوند و پس از بازگشت به منزل باعث ابتلای اعضای خانواده بخصوص سالمندان به کرونا شوند.

ساجدی گفت : وضعیت خلخال از لحاظ این بیماری مناسب بوده ولی باید خاطر نشان کرد که همسایه‌های استانی ما وضعیت خوبی ندارند و کوچکترین غفلت از طرف اهالی خلخال میتواند شرایط را به کل به سمت پیک بیماری در خلخال تبدیل کند.

وی با تقدیر از ستاد مدیریت بحران و عموم مردم فهیم خلخال که از اولین روزهای شیوع کرونا، با همکاری بسیار خوب از تشدید این بیماری جلوگیری کردند گفت : عاجزانه از عموم مردم درخواست می کنیم که در هفته های آتی هم از ترددهای غیرضروری در سطح شهر روستاها خودداری کنند و در صورت نیاز به تردد در بیرون از منزل، حتما از ماسک استفاده نمایند تا بتوانیم با گرمتر شدن هوا و عمل به توصیه های بهداشتی، این ویروس را شکست دهیم.

لینک کوتاه : khalkhalim.com/ddb0f

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: