فرماندار خلخال گفت: موارد ابتلا به کرونا ویروس در این شهرستان از ۹ روز پیش بطور کامل متوقف شده و در حال حاضر هیچ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان این شهر وجود ندارد.

به گزارش خلخالیم، فریدون بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش همه مسوولان اجرایی و همکاری مناسب مردم موجب مدیریت بسیار خوب در گذر از بحران‌های سخت همچون بحران شیوع بیماری کرونا در این شهرستان شد.

وی اظهارداشت :مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا و گذر از پیک کرونا در اواخر سال گذشته و اوایل امسال با کمترین آسیب نتیجه تلاش مسوولان ،مدافعان سلامت و اعضای ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی خلخال است.

او با انتقاد از نگاه برخی از گردانندگان فضای مجازی به نحوه مدیریت بحران‌ها در این شهرستان گفت: شایعه‌سازی و ارائه مطالب کذب و غیرواقع در خصوص آمار افراد بستری کرونایی در بیمارستان خلخال و  زیرسوال بردن تلاش دست‌اندرکاران مقابله با بحران‌های مختلف این منطقه موجب بی‌انگیزه شدن مسوولان تلاشگر منطقه می‌شود.

وی افزود: زمانی که تلاش‌های صورت گرفته در منطقه منجر به کنترل و مدیریت بحران‌های مختلف از  کرونا و شرایط زندگی برای مردم عادی شده، برخی‌ها همچنان در تلاش برای بزرگ‌نمایی بحران و نگران کردن مردم هستند.

او گفت: مسدود کردن راه‌های منتهی به استان گیلان ، اجرای طرح قرنطینه خانگی برای افراد مشکوک به کرونا ، کسب رتبه برتر کشوری در غربالگری این ویروس ، راه‌اندازی ستاد قرارگاه زیستی به عنوان اولین شهرستان استان اردبیل ،وارد شدن کمترین آسیب از جانب بیماری کرونا به مردم این شهرستان و اعلام وضعیت سفید از سوی وزارت بهداشت و درمان برای خلخال در زمینه این ویروس است.

فرماندار خلخال اظهارداشت: از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور تاکنون ۱۲۰ نفر مبتلا و یا مشکوک به این بیماری در خلخال شناسایی و تحت درمان بیمارستانی و یا قرنطینه خانگی قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۳۸ نفر در بیمارستان بستری شده و ۹ نفر که همه آنها دارای زمینه بیماری قبلی بودند، جان باخته‌اند.

او با اشاره به در پیش بودن تعطیلات اواسط خردادماه امسال و پیش‌بینی حضور انبوه مسافران و گردشگران در این شهرستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه مسوولان دست‌اندرکار باید زمینه حضور میهمانان و گردشگران را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی در این منطقه فراهم کنند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cc564

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: