سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال طی گفتگوی کوتاه با خلخالیم گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه دو نفر از همشهریان خلخالی، فوت شده اند که مشکوک به کرونا بوده‌اند و جواب آزمایش کرونای آنها هنوز بصورت قطعی مشخص نشده است

دکتر رحیمی افزود در حال حاضر ۳ نفر بیمار کرونا در بیمارستان خلخال بستری هستند و ۱۶ نفر دیگر نیز در منازل بستری و در قرنطینه خانگی قرار دارند.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی خلخال گفت، در دو هفته اخیر جواب ۴۰درصد از آزمایش‌های کرونا در خلخال مثبت بوده است و متاسفانه این روند در حال افزایش است.

دکتر رحیمی گفت متاسفانه دلیل اصلی گسترش این بیماری در خلخال طی هفته‌های اخیر برگزاری مراسمی بوده است که در فضای بسته و مستقف برگزار شده است.

 

لازم به ذکر است با رعایت اصولی و همه جانبه اهالی شریف خلخال طی ماههای اولیه شیوع کرونا و مخصوصا در ایام عید نوروز، این ویروس در منطقه خلخال به خوبی کنترل شد؛ ولی متاسفانه بهتر بودن شرایط در خلخال این ذهنیت را در بین بسیاری از شهروندان بوجود آورده است که همه چیز تمام شده است و این بیماری از بین رفته است و همین امر باعث شد بسیاری از شهروندان نسبت به رعایت اصول بهداشتی و اجرای پرتکل‌های بهداشتی بی اهیمت شوند.

همین ساده انگاری و بی اهمیتی به رعایت اصول بهداشتی و توصیه‌های رفتاری، باعث شده است این بیماری با شرایطی به مراتب خطرناکتر برگردد و قطعا اگر بخواهد این روال ادامه پیدا کند، نه تنها سطح نارنجی بلکه شاهد وضعیت قرمز در خلخال خواهیم بود.

لذا از عموم شهروندان درخواست میشود، همچون روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا، نسبت به رعایت اصول و پرتکل‌های بهداشتی جدیت نشان داده و از هر گونه رفتار و برگزاری مراسم پرخطر به جد دوری کنند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fa436

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: