مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از زمان ورود ویروس کرونا به کشور تاکنون حدود ۲۰ درصد از جمعیت این استان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

به گزارش خلخالیم، رامین معبودی روز چهارشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر استان بدون وقفه نسبت به ارائه خدمات آموزشی پیشگیرانه از کرونا ،راه‌اندازی پست‌های غربالگری ، قرنطینه و تست کرونا در مبادی وردی شهرستان‌ها و همچنین کمک به خانواده بیماران کرونایی نیازمند اقدام کرده‌اند.

وی گفت: از مجموع ۱۸۷ هزار نفر مورد غربالگری واقع شده در پست‌های غربالگری این جمعیت در چهار ماه گذشته هشت هزار مورد مشکوک شناسایی شده در پست‌های قرنطینه مبادی ورودی استان جهت درمان به مراکز درمانی ارجاع و معرفی شدند.

او اظهارداشت: علاوه بر توزیع ۱۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی کمک مومنانه در بین خانواده‌های نیازمند ۶۷ هزار ماسک و مواد ضدعفونی رایگان فردی از سوی جمعیت هلال احمر استان در بین بیماران خاص و افراد دارای زمینه بیماری توزیع شده است.

او  راه‌اندازی پویش‌های مردمی مقابله با کرونا ، تهیه و ارائه ۲۰۰ مورد بسته آموزشی اینفوگرافی و تولید محتوا با موضوع چگونگی پیشگیری از ابتلا به کرونا ،پرداخت سه تا پنج میلیون ریال کمک نقدی به بیماران خاص و دارای زمینه قبلی بیماری و تامین نیازهای بیماران کرونایی بستری در منزل و کمک نقدی به خانواده‌های عزیز از دست داده را از سایر اقدامات این نهاد ذکر کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a3104

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: