فرماندار خلخال گفت: در صورت ادامه روند بی‌توجهی مردم به موارد پیشگیرانه از کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس ، برخی محدودیت‌های جدید اجتماعی در این شهرستان اعمال خواهد شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا فریدون بابایی روز سه‌شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خلخال افزود: با مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهایی که به هر بهانه و عنوان در اجرای محدودیت‌های پیشگیرانه از کرونا کوتاهی کنند، برخورد می‌شود.

وی اظهارداشت:با توجه به افزایش روزافزون آمار مبتلایان به بیماری کرونا و تعداد بستری‌های کرونایی بیمارستان این شهر افزایش نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی ،نانوایی‌ها ، امکان عمومی ارائه خدمات و مراکز تجمع مردم از سوی دستگاه‌های نظارتی و برای کنترل بیماری و پیشگیری از ادامه روند ابتلا به آن ضرورت دارد.

وی با اشاره به افزایش قیمت ماسک در بازار خلخال گفت: با توجه به ضرورت استفاده مردم از این وسیله برای مراودات روزانه دستگاه‌های نظارتی از جمله مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی بر روند تهیه و توزیع ماسک به قیمت مصوب دولت اقدام کنند.

فرماندار خلخال افزود: به لحاظ اهمیت موضوع اجرای موارد پیشگیرانه از کرونا تهیه ملزومات پیشگیری از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای ۶ ماه دوم سال  باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان قرار گرفته و در کنار کنترل طرح اجباری بودن استفاده از ماسک در محیط کاری برای کارکنان ادارات و بانک‌ها از ورود افراد فاقد ماسک به داخل ساختمان های اداری ،مراکز ارائه خدمات عمومی بخش خصوصی و فضاهای مسقف جلوگیری شود.

بابایی همچنین با اشاره به تعدد شکایات مردمی مربوط به افزایش موارد سد معابر عمومی ، فعالیت دستفروشان ،دوره‌گردان و ضایعات جمع‌کنی‌ها در معابر عمومی شهر خلخال اظهار داشت: علاوه بر خطر افزایش بیماری کرونا ناشی از این گونه فعالیت‌های غیررسمی صنفی ادامه آلودگی‌های زیست محیطی را بدنبال داشته و باید این فعالیت‌ها متوقف شوند.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com /b3fb5

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: