فرماندار خلخال گفت: منطقه نمونه گردشگری ازناو و طرح بزرگ گردشگری بام خلخال گازدار و سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری این مناطق از گاز طبیعی جهت رونق طرح های خود بهره‌مند شدند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا : فریدون بابایی روز دوشنبه در نشستی با رییس شرکت گاز و سرمایه‌گذاران مجری طرح‌های سرمایه‌گذاری افزود: با پایان عملیات اجرایی گازرسانی به این مناطق و تزریق گاز از سوی شرکت گاز سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری هر ۲ منطقه نسبت به عقد قرارداد با شرکت گاز جهت استفاده از گاز طبیعی در طرح‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

وی با بیان اهمیت اجرای طرح‌های گازرسانی گردشگری خلخال اظهارداشت: با توجه به تکمیل عملیات اجرایی احداث  پروژه گردشگری مجموعه قصرهای چوبی و طرح در حال احداث هتل ۵ ستاره در منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه ازناو و چند طرح گردشگری کوچک برای گازدار شدن این منطقه برغم محدودیت‌های مالی تلاش زیادی شد.

رییس  شرکت گاز خلخال نیز در این جلسه از تکمیل طرح گازرسانی به منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه ازناو این شهرستان خبر داد و افزود: برای اجرای خط ۱۵ کیلومتری انتقال گاز از روستای خمس به تفرجگاه ازناو بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

موسی کریم‌پور افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح گازرسانی مهم تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در بخش گردشگری ازناو از گاز طبیعی بهره‌مند شده و امکان افتتاح چند پروژه گردشگری تکمیل شده و یا در حال احداث این تفرجگاه فراهم شده است.

وی  با اشاره به سختی اجرای طرح‌های گازرسانی در خلخال با توجه به کوهستانی بودن آن گفت: برای اجرای طرح گازرسانی به این منطقه پروژه‌ای به طول ۱۵ کیلومتر از روستای خمس از توابع بخش مرکزی این شهرستان تا محل تفرجگاه ازناو لوله‌گذاری شده است.

او اظهارداشت: همچنین با توجه به واقع شدن کشتارگاه صنعتی خلخال در مسیر لوله گازرسانی به ازناو ،با تکمیل این طرح  ودر صورت عقد قرارداد صاحب کشتارگاه با شرکت گاز این کشتارگاه نیز می‌تواند از گاز طبیعی استفاده کند.

وی گفت: گازرسانی به طرح گردشگری بام خلخال و سرمایه‌گذاری شده از سوی بخش خصوصی آماده تحویل به سرمایه‌گذار طرح بوده و در صورت اقدام صاحب طرح برای عقد قرارداد واریز ۲۰۰ میلیون ریال هزینه انشعاب به حساب شرکت گاز تاسیسات اجرا شده در این طرح می‌توانند از گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

 

khalkhalim.com/b3090

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: