مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تا مهرماه سال آینده به ۳۰ روستای واقع در منطقه جنوب این استان گازرسانی می‌شود.

به گزارش خلخالیم سردار اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر گازرسانی به ۲۲ روستا در خلخال و هشت روستا در شهرستان کوثر در حال اجرا است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی این منطقه از گاز طبیعی به بیش از ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

وی اظهارداشت: با توجه باینکه گازرسانی به صنایع پرمصرف انرژی نفت در دستور کار این شرکت قرار دارد، عملیات گازرسانی به کارخانه‌های تولید آسفالت شهرداری و شرکت آلتای خلخال امسال اجرا و پروژه گازرسانی به طرح گردشگری بام خلخال نیز بزودی آغاز خواهد شد.

وی گفت: بیش از ۳۹۰ هزار مشترک در این استان از خدمات مختلف این شرکت بهره‌مند هستند و ارائه خدمات بهینه و تامین مستمر گاز طبیعی به عنوان مهم‌ترین رسالت شرکت‌های گاز استانی مبنی بر حفظ و حراست از شبکه‌ها و تاسیسات می‌باشد.

اسماعیلی افزود: پارسال ۳۱ هزار و ۸۰۰ دستگاه کنتور گاز خانگی و صنعتی به همراه ۹۶ کیلومتر لوله گازرسانی فلزی و ۳۰۳ کیلومتر لوله پلی‌اتیلن توسط کارشناسان واحد بازرسی فنی و ارزیابان برون سازمانی مورد ارزیابی و تست قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان‌کرد: برای گازرسانی به تمامی شهرها و یک هزار و ۳۱۲ روستای استان تاکنون ۹ هزار و ۶۰۰ کیلومتر خطوط لوله شبکه‌گذاری شده است.

اسماعیلی حذف پیمانکاران ضعیف و ناکارآمد از سیستم طرح‌های گازرسانی و جایگزینی پیمانکاران توانمند مالی و متعهد را از جمله برنامه‌های شرکت گاز ذکر کرد.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com /a6a50

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: