فرماندار خلخال گفت: در سال جاری ۹۷۶ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عوارض ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های این شهرستان واریز شده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ،فریدون بابایی روز پنجشنبه در آیین معارفه بخشدار مرکزی جدید خلخال افزود: علاوه بر روستاهای دارای دهیاری ، روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان نیز از مزایای اعتبارات عوارض ارزش افزوده بهره‌مند شدند که این اعتبار توسط بخشداری و با پیشنهاد اعضای شورای اسلامی این روستاها برای اجرای پروژه‌های عمرانی روستایی هزینه می‌شود.

وی تلاش برای حفظ وحدت در بین مردم ، بررسی مشکلات و نارسایی‌های مناطق روستایی ، نظارت بر حسن انجام طرح‌های عمرانی ، تعامل با مسوولان دستگاه‌های اجرایی ،تلاش برای برگزاری انتخابات مختلف ، برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جوامع روستایی ،جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده روستا و یا خارج از آن ،نظارت بر حسن انجام وظایف دهیاری‌ها ،همکاری با سرمایه‌گذاران طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در حوزه‌های مختلف و تلاش برای ارائه خدمات بهینه به اهالی ساکن در روستاهای خلخال را از جمله وظایف مهم بخشداران سه بخش مرکزی ،شاهرود و خورش‌رستم این شهرستان ذکر کرد.

فرماندار خلخال با اشاره به نقش شوراهای اسلامی روستاها در عمران روستایی و جلب مشارکت مردم برای تسریع در پروژه‌های عمرانی منطقه اظهارداشت: انتظار از بخشداران توجه به پیشنهادات اعضای شورای اسلامی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر از سوی دهیاران به اهالی ساکن روستاها است.

بابایی گفت: تلاش بخشداران در اجرای برنامه‌های فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی از جمله برگزاری شایسته انتخابات موجب مشارکت حداکثری مردم در این گونه برنامه‌ها می‌شود.

فرماندار خلخال افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساخت گردشگری از جمله راه‌های ارتباطی در حال احداث منطقه توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان  شتاب می‌گیرد.

فرماندار خلخال همچنین با اشاره به نقش بخشداران در دستیابی به اهداف توسعه صنعت گردشگری این منطقه از فراهم شدن زمینه توسعه منطقه در حوزه گردشگری خبرداد و تشریح کرد: با بهره‌برداری از چندین طرح بزرگ گردشگری و نیز زیرساخت‌های گردشگری از جمله افتتاح راه‌های ارتباطی در حال اجرای منطقه بزودی شاهد رونق هرچه بیشتر خلخال در حوزه گردشگری خواهیم شد.

او در زمینه آسفالت راه توریستی خلخال به ماسوله در حوزه استحفاظی استان اردبیل گفت: با وجود همه مشکلات مالی و محدودیت‌های اعتباری در دولت امسال اعتبار بسیار مناسبی برای ادامه عملیات اجرایی راه اصلی خلخال ،کلور ،درام به منجیل تخصیص یافته و با بهره‌برداری از این راه نیز زمینه توسعه ورونق اقتصادی خلخال دوچندان خواهد شد.

فرماندار خلخال در این مراسم با تقدیر از تلاش پیمان مظفری ، سیدعیسی کریم‌پور را به عنوان بخشدار جدید بخش مرگزی معرفی کرد.

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a6477

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: