به گزارش خلخالیم، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خلخال فریدون بابایی فرماندار خلخال در پیامی پنجم دی ماه روز ملی ایمنی دربرابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی را تبریک گفت.


 در متن پیام ایشان آمده است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
روز ۵ دی " روز ملّی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی" نامیده شده است و هدف از یادآوری و بزرگداشت آن جلب نظر و توجه عمومی به مخاطرات ناشی از وقوع پدیده‌های طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان، خشکسالی و شناسایی عوامل پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از آن خصوصاً تلفات جانی و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه است.

این روز، فرصت مغتنمی است تا توان‌مندی‌های شهرستان خلخال و نیز میزان آمادگی برای مقابله در برابر بلایای طبیعی را مورد سنجش قرار دهیم، نقاط ضعف وقوت را شناسایی و نسبت به رفع معایب و تقویت نقاط مثبت با انجام مانور در بخش‌های مختلف اقدام و به این ترتیب در برابر حوادث طبیعی میزان خسارت را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

شهرستان خلخال با بلایای طبیعی چون سیل ، زلزله ،سرما زدگی، خشکسالی وغیره... بیشترین خسارت را متحمل می‌شود و پیشگیری و آمادگی مقابله با این موارد مستلزم جلب مشارکت مردم، آموزش همگانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگ سازی در این زمینه‌ها است.

اینک با گرامی داشت " روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی برخود وظیفه میدانم از زحمات تمامی همکاران سخت کوش عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال  که در این عرصه حضور فعال داشته و تلاش فراوان کرده‌اند، تقدیر و تشکر نمایم.

سعادت و بهروزی همه تلاشگران و زحمت کشان این عرصه  را از خداوند متعال مسئلت دارم.

فریدون بابایی اواشانق
فرماندار شهرستان خلخال

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cd26e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: