معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال گفت: همزمان با دهه فجر ۳۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان با بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خلخلیم به نقل از ایرنا ، احمد قنبری روز یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری آیین گرامیداشت دهه فجر افزود: از این تعداد ۲۶ طرح عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال و ۹ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۶۱۰ میلیارد ریال بخش خصوصی در مناطق مختلف این شهرستان افتتاح می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر خلخال اظهارکرد: پروژه بزرگ آبرسانی از سد بفراجرد  به خلخال با ۴۵۰ میلیارد ریال ، احداث تصفیه‌خانه آب شرب با استفاده از روش بی او تی و با صرف اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال ، پروژه احداث پست ۲۳۰ کیلوولتی برق با یک هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال ، طرح‌های گازررسانی روستایی به روستاهای ترازوچ ، نیاخرم ، پشگمان ، ویو ، نساز ، طویستان ، گلوجه و آیلوانق با ۵۳ میلیارد ریال ، طرح‌های عمرانی خلخال ، کلور و هشجین ، آسفالت راه‌های ارتباطی و سالن تکواندو از جمله طرح‌های عمرانی افتتاحی می‌باشد.

قنبری با بیان اینکه در سال‌های اخیر ارائه بسته‌های حمایتی به سرمایه‌گذاران طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی موجب اجرای طرح‌های بزرگ در بخش گردشگری شده است، افزود: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۹ طرح اقتصادی شامل پروژه‌های گردشگری قصرهای چوبی در تفرجگاه ازناو ، فاز اول پروژه بزرگ گردشگری بام خلخال و هفت طرح دیگر با ظرفیت اشتغال ۱۶۲ نفر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون فرماندار خلخال با بیان اینکه در اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال از برگزاری مراسم تجمعی پرهیز خواهد شد، اظهارکرد: انتظار از مسئولان اجرایی استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین دستاوردهای نظام  اسلامی ایران و خدمات ارائه شده به مردم است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f9def

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: