در آخرین روز از دهه فجر و روز ۲۲ بهمن در محل فرمانداری خلخال نشست خبری سید غنی نظری با خبرنگاران برگزار شد

به گزارش خلخالیم، نماینده خلخال و کوثر در خصوص اقدامات و برنامه‌های مختلف برای حل مشکل بروکراسی اداری پیش روی سرمایه گذاران گفت:
در مرحله اول باید صورت‌های مالی سرمایه گذارانی که درخواست سرمایه گذاری می کنند، بررسی شود و درصورت احراز صلاحیت و اخذ مجوزها برای شروع کار در مرحله اول باید از سرمایه خودش استفاده کند و سپس از تسهیلات کم بهره دولت استفاده کند. برای حل مشکل بروکراسی اداری نیز توصیه های لازم به ادارات صورت گرفته که طبق قانون و مقررات اداری کارهای اداری سرمایه گذاران را در اسرع وقت انجام دهند!

سید غنی نظری گفت: فروش کارخانه نئوپان به عنوان تنها کارخانه صنعتی خلخال توسط بنیاد مستضعفان خیانت بزرگی به این منطقه بود. چرا که بعد از فروش این کارخانه مقرر شد که ۱۰ میلیارد تومان برای فرهنگ شهرستان هزینه شود که این امر نیز هنوز تحقق نیافته است.

نظری درباره تغییرات مدیریتی در ادارات خلخال گفت : مردم رای دادند و برنامه‌های نماینده را قبول کردند پس اجازه دارم که با تیمی قوی برنامه هایم را ادامه دهم؛ تغییرات در مدیران بر اساس عملکرد بوده و گاهی نیز بازنشستگی و ارتقاء درجه مدیران باعث این تحول شده است؛ تمامی مدیران باید با نماینده یک دل و متحد باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم، مردم خط قرمز ما بوده و هرگونه کوتاهی در مراجعات مردم به ادارات از سوی هیچ مدیری قابل قبول نیست .

نظری افزود: ۷۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی کم بهره برای شهرستان در نظر گرفته شده است که مدیران باید بتوانند به خوبی مدیریت کنند.

وی به برخی اقدامات صورت گرفته در شهرستان های خلخال و کوثر هم اشاره کرد و افزود: خرید چندین دستگاه اکسیژن ساز، دریافت مطالبات پرستاران ، آسفالت راههای روستایی، آسفالت جاده خلخال به اسالم به طول ۱۱ کیلومتر و آسفالت قسمتی از جاده خلخال به کوثر اقداماتی بوده که صورت گرفته است.

نماینده خلخال و کوثر گفت : بعد از ماه ها تلاش پروژه سد شهید عمران پستی هشجین به کمسیون ماده ۲۳ ارسال شد تا در آینده دارای ردیف ملی شود و برای ۱۳ کیلومتری جاده سرچم- هشجین هم تصمیم نهایی گرفته شده که به دو قسمت بین راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای برای اجرا تقسیم شود.

وی گفت : تلاش می کنیم تا فرمانداری خلخال را به فرمانداری ویژه تبدیل کنیم تا اختیارات فرمانداران افزایش یابد!

نظری افزود : رایزنی‌هایی صورت گرفته تا با جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، پروژه نیمه تمام فاضلاب شهری خلخال دوباره فعال گردد.

وی به محل زمین کارخانه سیمان هم اشاره کرد و افزود: برای تحویل این زمین اقداماتی صورت گرفته و سرمایه گذارانی هم اعلام آمادگی کردند تا کارخانه های آهک و سیمان سفید را سرمایه گذاری کنند.

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dfd08

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: