امام جمعه شهرستان خلخال گفت: ایجاد و احداث تونل در جاده خلخال به اسالم با حمایت‌ها و پیگیری مسؤولان استانی قطعی شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری فارس اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خلخال اظهار کرد:اعتبارگذاری، ایجاد و احداث تونل در جاده خلخال به اسالم با حمایت‌ها و پیگیری مسؤولان استانی قطعی شد. و عملی شدن پروژه‌های تصویب شده خلخال لازم و ضروری است.

وی همچنین از قطعی شدن آسفالت 13کیلومتر جاده هشجین به سرچم خبرداد و گفت: انتظار می‌رود که هر چه زودتر باعملی شدن پروژه‌های یاد شده، مردم از خدمات نظام بیشتر منتفع شوند.

امام جمعه خلخال با اشاره به پیگیری‌ها و تلاش مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جهاد کشاورزی در تسریع آسفالت راه‌های روستایی و سدهای معیشتی تاکید کرد: هیچ توجیهی ندارد که یک شهرستان حتی یک سد نداشته باشد و راه چندین روستا در خلخال هنوز آسفالت نباشد.

وی از نامزدهای انتخاباتی هم خواست تا با نزدیک شدن به ایام حساس انتخابات از هرگونه تفرقه، تنش، اختلافات و افتراء پرهیز کنند و با رعایت مر قانون به توسعه سیاسی کشور کمک نمایند.

 اسدی در ادامه با اشاره به اینکه ملت قهرمان ایران بار دیگر در روز بیست و دوم بهمن حماسه‌ای دیگر را به ثبت خواهند رساند گفت: خشم آمریکا این روزها از ناتوانی در مداخله امورات ایران اسلامی بوده و این خود یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران است.

امام جمعه خلخال با اشاره به اهمیت بیست دوم بهمن ماه امسال وهمزمانی آن با سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت:  با حماسه‌ای که ملت ایران خواهند آفرید دنیا شاهد حضور باشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد بود.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: