امام جمعه خلخال گفت:انتظار از مسئولان استان اردبیل رعایت عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات است.

به گزارش خلخالیم به نقل ازایرنا، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال با اشاره به  اعلام اخیر استاندار اردبیل مبنی بر تخصیص بخش اول اعتبارات سفر ریاست جمهوری افزود: در نحوه توزیع این اعتبارات، سهم اعتباری مناطقی که پیش از این و به هردلیل مورد بی توجهی  بوده باید بیشتر در نظر گرفته شود.

خطیب جمعه خلخال اظهار کرد: در بسیاری از موارد از جمله پایین بودن سطح شاخص های توسعه خلخال و درصد بالای محرومیت مردم این شهرستان با وجود ظرفیت های بزرگ منطقه  مسئولان گذشته  استان تنها تماشاگر مشکلات مردم بوده اند.

حجت الاسلام  اسدی اظخار کرد: مدیران اجرایی این شهرستان باید به نوبه خود در جذب و هزینه کرد اعتبارات منظور شده به این منطقه بیش از پیش باید تلاش کنند.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه بسیاری از مشکلات امروزی جامعه از جمله معضل اشتغال مختص داخل کشور بوده و نباید این مشکلات به تحریم های خارجی و یا خشکسالی امسال گره داده شود بیان کرد:حل مشکل واکسن کرونا از جمله مشکلات کشور بود که به مسایل غیر مرتبط گره می خورد ولی براحتی حل شد .

حجت الاسلام اسدی با اشاره به مشکلات مردم این شهرستان از جمله پایین بودن شاخص آسفالت راه های روستایی ،مشکل آب شرب بسیاری از روستاها با وجود داشتن منابع آبی ،فقدان وجود راهی مناسب برای دسترسی به استان گیلان و تاخیر در اجرای عملیات احداث تونل در مسیر جاده ارتباطی خلخال به اسالم ،عدم استفاده از ظرفیت های بزرگ کشاورزی منطقه به علت فقدان وجود سدهای معیشتی کشاورزی و بی توجهی به این امر در گذشته ،پایین بودن شاخص توسعه گردشگری خلخال به دلیل فقدان زیر ساختهای لازم و مشکل ریشه ای بیکاری مردم را از جمله مشکلاتی اعلام کرد که حل انها نیازمند توجه و عظم جدی مسئولان استان است.

خطیب جمعه خلخال افزود:با توجه به ظرفیت های بسیار بزرگ منطقه در بخش های کشاورزی ،باغداری ،دامداری و پرورش زنبور عسل و به عنوان ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال مردم منطقه انتظار ما افزایش سطح فعالیت های جهاد کشاورزی است.

لینک کوتاه: khalkhalim.c0m/d4e7f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: