امام جمعه خلخال گفت: نحوه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گازسانی به روستاهای فاقد گاز این شهرستان ضعیف بوده و رضایت بخش نیست.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: با وجود گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و گازدار شدن اکثر روستاهای کشور و استان اردبیل،همچنان تعدادی از روستاهای این منطقه از  نعمت گاز طبیعی به لحاظ روند کند طرح‌های گازرسانی محروم هستند.

وی با اشاره به واقع شدن خلخال در سردترین منطقه استان اردبیل و ضرورت بهره‌مندی اهالی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی اظهار کرد: با وجود ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی روستایی منطقه متاسفانه حرکت لاک پشتی و ضعیف این گونه طرح‌ها ،ضمن افزایش زمان اجرای طرح، هزینه‌های تمام شده پروژه های گازرسانی را با توجه به تورم موجود درجامعه بمراتب افزایش می‌دهد.

حجت الاسلام اسدی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امکانات محدود داخل شهرستان برای ارایه خدمات مناسب به مردم منطقه در زمان بروز بحران‌های آب و هوایی از جمله بارش برف اظهار کرد: انتظار از مدیران کل استان اردبیل توجه به تامین امکانات مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان و همچنین شهرداری‌های خلخال برای ارتقا سطح خدمات به مردم منطقه است.

امام جمعه خلخال با گرامیداشت  ۲۹ دی روز هوای پاک گفت: در حالی که آلودگی هوا در بسیاری از کلان شهرهای کشور مردم این شهرها را با چالش جدی مواجه کرده است هوای پاک در شهرستانهایی همچون خلخال نعمت بزرگ الهی است که با تدبیر مناسب از سوی مسئولان و همکاری مردم منطقه این وضعیت باید همچنان حفظ و از آلودگی هوا در نتیجه راه‌اندازی واحدهای صنعتی آلاینده هوا باید جلوگیری شود.

وی با انتقاد از صدور مجورهای متعدد از سوی مرکز استان برای راه‌اندازی معادن  و احداث واحدهای صنعتی آلاینده هوا در کنار جاده‌های ارتباطی گردشگری این شهرستان افزود: افزایش روز افزون واحدهای صنعتی آلاینده هوا در مسیرهای گردشگری منطقه با اصل توسعه صنعت گردشگری خلخال مغایرت دارد.

خطیب جمعه خلخال با اشاره به قول های داده شده به مردم خلخال در گذشته برای را اندازی پارک ملی در منطقه حفاظت شده آق‌داغ این شهرستان اظهار کرد: انتظار از مسئولان مشخص کردن زمان اجرا ،شفاف سازی موضوع برای مردم، اقدام جدی و عاجل در این امر با توجه به تاثیر آن در رونق اقتصادی شهرستان است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/aafe6

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: