اولویت هرگونه استفاده از اب رودخانه قزل اوزن که از خلخال گذر می‌کند حق مردم این شهرستان است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال بیان کرد: با توجه به محرومیت این شهرستان، اگرقرار است تخصیص جدیدی از برداشت آب رودخانه قزل اوزن داده شود قطعا اولویت این تخصیص و استفاده باید برای مردم خلخال باشد.

خطیب جمعه خلخال گفت: یکی از علل و عوامل محرومیت خلخال و توسعه نیافتگی این شهرستان با وجود بهره‌مندی از ظرفیت‌های لازم برای توسعه، بی توجهی‌ به مردم این منطقه و استفاده بهینه ظرفیت‌های خدادادی موجود این شهرستان بوده است.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه توسعه خلخال همواره باید مدنظر مسوولان ارشد استان قرار داشته باشد، اظهار کرد: چنانچه در گذشته به توسعه کشاورزی خلخال با تخصیص آب مورد نیاز از رودخانه قزل اوزن ،استخراج معادن فلزی، احداث سدهای معیشتی کشاورزی ، راه اندازی کارخانه‌های صنعتی بزرگ و ظرفیت موجود گردشگری منطقه توجه می‌شد مردم این شهرستان امروز با چنین محرومیت شدید و توسعه نیافتگی مواجه نمی‌شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک و گرامیداشت روز سوم دی ماه سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از خانواده به عنوان یکی از ارکان جامعه یاد کرد و گفت:  بانوان در تربیت صحیح آن و تحویل فرزندان صالح به جامعه نقش محوری ایفا می کند.

خطیب جمعه خلخال با اشاره به تقویت روابط ایران با دو کشور چین و روسیه گفت: با توجه به اینکه تحریم‌های آمریکا متوقف نخواهد شد فراهم سازی زمینه ارتقا منافع مشترک سه جانبه ایران ، چین و روسیه می‌تواند برای حل مشکلات جامعه مفید واقع شود.

وی با اشاره به بارش‌های سنگین برف در طول روزهای گذشته در منطقه از تلاش دستگاهها و  نیروهای امدادی  برای برف‌روبی و بازگشایی راه‌های بین شهری و روستایی تقدیر کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b78bb

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: