ماراتن انتخابات بعد از حدود 3 ماه با پیروزی سید غنی نظری، در حوزه انتخابی خلخال و کوثر به نقطه پایان رسید، روزهایی پرتنش، پراسترس و همراه با حاشیه هایی از جنس رقابت و گاهی اوقات هم تخریب

خوب و بد در هر حال این روزها گذشت و این طبیعت روزهای انتخابات است و اما نکته مهمتر اینکه خدا را شکر که با آرامش و با حضور مردم شریف منطقه این انتخابات انجام شد و اهالی شریف منطقه نماینده آتی خود را شناختند. 

از طرف هیئت تحریریه خلخالیم، این انتخاب را خدمت سید غنی نظری و طرفداران ایشان تبریک عرض میکنیم، قطعا بعد از این ایشان نماینده کل اهالی منطقه خلخال و کوثر هستند و امیدواریم ضمن تبدیل تمامی رقابت‌های انتخاباتی به رفاقت ها و همدلی ها، شرایطی مهیا گردد که ایشان بتوانند از ظرفیت‌ها و توانایی‌های سایر کاندیداهای گرامی در توسعه و آبادانی منطقه به بهترین نحو استفاده نمایند.

وبسایت خلخالیم نیز در راه توسعه و آبادانی منطقه همواره حامی و پشتیبان فرزندان صالح و وفادار خلخال و کوثر بوده و خواهد بود و برای سید غنی نظری در راه آبادانی و اعتلای نام خلخال و کوثر آرزوی موفقیت و پیروزی می نماییم و در جهت تداوم توسعه و اجرای پروژه های مهم و حیاتی منطقه همواره پیگیر خواهیم بود. باشد که ان شاء الله باعث خیر و برکت و توسعه خلخال و کوثر شوند .

 

مسعود شیرعلی‌پور، مدیر مسئول و صاحب امتیاز خلخالیم، 3 اسفند 1398

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

بسم الله الرحمن الرحیم


برادر بزرگوار جناب اقای دکتر سید غنی نظری

نماینده منتخب مردم شریف و بزرگوار شهرستانهای خلخال و کوثر

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان نماینده منتخب مردم را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف خلخال وکوثر را مسئلت دارم.

حق یارتان
با کمال تشکر و قدردانی فراوان
سیدوحید یحیی زاده

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: