امام جمعه خلخال گفت: در انتخاب مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شایسته‌سالاری و توانمندی افراد باید مدنظر مسئولان استان اردبیل قرار بگیرد و افراد دلسوز برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی انتخاب شوند

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال اظهار کرد: افرادی که دلسوزانه و با پرهیز از هرگونه سیاسی‌کاری، باندبازی و گرایش‌های حزبی و جناحی به مردم خدمت می‌کنند باید برای تصدی‌گری مدیریت ادارات و دستگاه‌های اجرایی انتخاب و انتصاب شوند.

خطیب جمعه خلخال با انتقاد از ضعف عملکرد برخی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی افزود: در هفته دولت امسال ‌برخی از مدیران هیچ‌گونه پروژه و یا طرح عمرانی برای ارائه به مردم نداشتند و به نظر می‌رسد که در دهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز در  بهمن ماه امسال هم برنامه‌ای برای ارائه به مردم ندارند.

وی یادآورشد: انتظار می‌رود تکلیف مدیران و مسئولانی که در انجام وظیفه ذاتی خود که ارائه خدمات بهینه به مردم است کوتاهی می‌کنند سریع از سوی مسئولان بالادستی روشن و اقدام عاجل برای جایگزینی افراد شایسته و توانمند صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه فلسفه تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات‌رسانی بهینه و شایسته به مردم این کشور است، گفت: مردم خلخال تا کی باید تاوان ضعف و ناکارآمدی برخی از مسئولان و مدیران ضعیف و بی‌توجه به منطقه را بدهند.

 امام جمعه خلخال با تاکید بر اینکه احداث تونل در مسیر جاده خلخال به اسالم و با هدف حذف گردنه سخت گذر الماس از مطالبات به حق و دیرینه مردم خلخال است، اظهار کرد: از گذشته‌های دور توسط نماینده قبلی و در حال حاضر نیز از سوی نماینده فعلی مردم منطقه در مجلس تلاش‌های زیادی برای احداث این تونل صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: با احداث این تونل، علاوه بر توسعه و رونق گردشگری در فصول بهار و تابستان این شهرستان زمینه برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری زمستانی منطقه فراهم و بسیاری از مشکلات مردم برای سفر به استان همسایه گیلان بویژه در زمستان‌های سخت برای همیشه برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام اسدی همچنین از نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان ظرفیت بزرگ برای این استان یاد کرد و افزود: با توجه به تلاش آقای نیکزاد فردا در جلسه‌ای که در مرکز کشور برگزار می‌شود و پروژه احداث تونل حذف گردنه الماس تعیین تکلیف خواهد شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d12e5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: