امام جمعه خلخال در خطبه‌های نماز جمعه گفت: کلنگ زنی‌های نمادین و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه بدون داشتن پشتیبانی مالی و عملیاتی توهین به شعور مردم این شهرستان است.

به گزارش خلخالیم به نقل از کانال آدینه خلخال، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های دیروز نماز جمعه با انتقاد ازنوع و نحوه عملکرد مسولین امر در کلنگ زنی پروژه احداث تونل در محور ارتباطی خلخال به اسالم گفت: در حالی که دو هفته از مراسم کلنگ زنی این پروژه حیاتی منطقه به دست جمعی از مسئولین منطقه‎‎‎‎‎‎‎‎ای، کشوری و استانی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گذرد متاسفانه پس از اجرای مراسم نمادین کلنگ زنی عملیات اجرایی این پروژه کاملا تعطیل و ماشین آلات مستقر در روز کلنگ زنی این محل را ترک کرده‌اند.

خطیب جمعه خلخال گفت: اگر چنانچه قصد ادامه عملیات چنین پروژه مهمی را نداشتید چرا کلنگ آن را بر زمین زدید و یا چنانچه کلنگ این پروژه با حضور جمع کثیری از مردم خلخال بر زمین زده شده چرا عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

او اظهار داشت: بهتر بود که در آغاز چنین پروژه‌های مهم و پرهزینه از مسئولین ارشد وزارتخانه از جمله وزیر راه و شهرسازی برای کلنگ زنی استفاده می‌شد تا چنین مسائلی پس از اطلاع رسانی به مردم و اجرای مراسم کلنگ زنی درتوقف عملیات اجرایی پیش نمی‌آمد.

حجت الاسلام اسدی اظهار کرد: توقع مردم خلخال از دولت کریمه آقای رئیسی توجه ویژه به پروژه‌های زیرساختی این شهرستان، تامین اعتبارات ملی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راهسازی خلخال است. انتظار این بود با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی سرعت کار در پروژه راهسازی خلخال به منجیل بیشتر و سریع‌تر شود متاسفانه در بعضی اوقات نه تنها سرعت پروژه بیشتر نشد بلکه کار عملیات اجرایی این پروژه به صورت کامل متوقف و تعطیل شد.

وی گفت: پروژه احداث کمربندی خلخال نیز از جمله پروژه‌هایی است که باید مورد توجه مسئولین استان و کشور قرار بگیرد چرا که پس از گذشت سال‌ها از آغاز عملیات اجرایی آن و داشتن ردیف اعتباری ملی این پروژه همچنان متوقف و تعطیل است و این کارها زیبنده دولت نظام اسلامی ایران نیست.

خطیب جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار رهبر فرزانه انقلاب از عملکرد دولت سیزدهم رضایت خود را به صراحت اعلام کردند.

اسدی گفت: انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت سیزدهم تلاش برای حل معیشت مردم ،کسب رضای الهی ،خدمت بیشتر و جلب رضایت مردم و کار برای مردم است.

وی گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم فردا را قربانی امروز نکرده و این از صفات بارز عملکرد دولت سیزدهم است.

وی اظهار کرد : در کنار تلاش دولت سیزدهم برای رفع تحریم‌های ظالمانه و حل معیشت مردم دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و همچنین پیروی از رهبر فرزانه انقلاب از ویژگی‌های منحصر به فرد و بارز دولت سیزدهم می‌باشد.

وی با تبریک و گرامیداشت روز بهورز افزود: امروزه به برکت خدمات ارزنده بهداشتی ارائه شده از سوی نظام اسلامی ایران به مردم در سطح روستاهای منطقه خوشبختانه بسیاری از بیماری‌های واگیردار که موجب فوت جمعی کودکان در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی می‌شد از بین رفته است.

امام جمعه خلخال گفت : افزایش یکباره جمعیت ۳۰ میلیونی قبل از انقلاب به ۸۵ میلیون فعلی نتیجه ارائه خدمات بهداشتی بهینه نظام اسلامی به آحاد مختلف جامعه به خصوص کودکان در بحث کنترل و مبارزه جدی با بیماری‌های واگیردار تهدید کننده کودکان می‌باشد. 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fd7f1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: