امام جمعه خلخال گفت: مسوولان استان با استفاده از اعتبارات سفر پارسال رییس‌جمهوری به استان اردبیل نسبت به جبران بخشی از عقب‌ماندگی خلخال اقدام کنند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا حجت السلام اسدی در خطبه های این هفته نماز جمعه خلخال گفت :  قول داده شده از سوی استاندار اردبیل مبنی بر آغاز عملیات اجرایی احداث تونل در جاده زیبا و رویایی خلخال - اسالم انتظار از استاندار اردبیل عمل به قول داده شده به مردم است.

خطیب نماز جمعه خلخال با بیان اینکه حوزه گردشگری این شهرستان در گذشته مورد غفلت واقع شده و از ظرفیت‌های خدادادی منطقه به نفع مردم استفاده نشده، اظهار کرد: برغم وجود ظرفیت‌های خدادادی فراوان در بحث گردشگری در این منطقه بی‌توجهی به زیرساخت‌های مورد نیاز توسعه صنعت گردشگری، موجب عدم استفاده از این ظرفیت شده است.

او گفت: راه پیشرفت و توسعه اقتصادی در شهرستان خلخال با توجه به آلودگی‌های ناشی از فعالیت‌های صنعتی توجه به صنعت نیست و تنها راهکار مهم برای توسعه توجه لازم به رونق بخش گردشگری است.

او با تاکید بر لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد رونق اقتصادی، توسعه اشتغال جوانان تشریح‌کرد: مردم منطقه علاقه‌مند و خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای رونق اشتغال و اقتصاد در شهرستان هستند و انتظار می‌رود با توسعه اقدامات در این حوزه بخشی از مشکلات اشتغال برطرف شود.

او همچنین با اشاره به وجود ظرفیت‌های فروان خلخال در زمینه کشاورزی ،دامداری و باغداری گفت: برغم وجود آب فراوان در منطقه و وفور نعمت بارندگی فقدان زیرساخت لازم از جمله نبود سد های بزرگ و کوچک مانع از استفاده از این ظرفیت بزرگ خدادادی شده است.

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: