امام جمعه خلخال گفت: تنها راه نجات خلخال از مشکل بیکاری ،توسعه‌نیافتگی و سطح پایین درآمد عمومی مردم توجه خاص به بحث گردشگری و توسعه و رونق این صنعت است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام کریم اسدی روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: جاذبه‌های گردشگری این منطقه در برخی موارد بی‌نظیر است.

او اظهارداشت: سیر و سیاحت بحثی است که در دین اسلام و آموزه‌های قران تاکید زیادی شده و انتظار از دست‌اندرکاران گردشگری استان توجه خاص به این مقوله و فراهم ساختن زمینه آسایش مسافران و گردشگران با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری در خلخال است.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه حوزه گردشگری این شهرستان در گذشته مورد غفلت واقع شده و از ظرفیت‌های خدادادی منطقه به نفع مردم استفاده نشده است، افزود: در سال‌های اخیر جهش مناسبی برای جبران ضعف‌های گذشته صورت گرفته و می‌توان به توسعه این صنعت امیدوار شد.

حجت‌الاسلام اسدی گفت: راه پیشرفت و توسعه اقتصادی در شهرستان خلخال با توجه به آلودگی‌های ناشی از فعالیت‌های صنعتی توجه به صنعت نیست و تنها راهکار مهم برای توسعه این شهرستان توجه لازم به رونق بخش گردشگری است.

وی اظهارداشت: آب و هوای متنوع و ییلاقی و طبیعت بی‌نظیر و بکر از جمله مولفه‌های بی‌نظیر بخش گردشگری خلخال است که همواره زبانزد خاص و عام است.

او با تاکید بر لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد رونق اقتصادی، توسعه اشتغال جوانان گفت: مردم منطقه علاقه‌مند و خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای رونق اشتغال و اقتصاد در شهرستان هستند و انتظار می‌رود با توسعه اقدامات در این حوزه بخشی از مشکلات اشتغال برطرف شود.

امام جمعه خلخال همچنین با اشاره به آغاز سرمایه‌گذاری در مناطق  نمونه گردشگری ازناو واندبیل خلخال خواستار ایجاد زیرساخت‌های لازم در این مناطق  شد و افزود: امیدواریم در این زمینه اقدامات لازم انجام و زمینه برای رونق هر چه بیشتر گردشگری در همه مناطق نمونه گردشگری شهرستان فراهم شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خلخال تشریح‌کرد: در کنار توجه به تامین اعتبارات مورد نیاز ایجاد زیرساخت‌های گردشگری انتظار از مسوولان دستگاه‌های فرهنگی خلخال نیز تلاش برای فرهنگ‌سازی برخورد مناسب با گردشگران است.

لینک کوتاه : khalkhalim.com/ea08c

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: