نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار نظارت جدی بر کار پیمانکاران شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا سید غنی نظری در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: وضعیت اجاره خانه بسیار اسفناک است و کسی پاسخگو نیست و وزارت راه و شهرسازی برنامه جامعی برای اجاره مسکن و تولید مسکن ندارد.

نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز با حقوق ۵۰ سال هم نمی‌توان خانه خرید لذا در دولت تدبیر و امید که قرار بود امید تزریق شود امروز جوانان نمی‌توانند ازدواج کنند و عملاً ناامیدی شده گسترش یافته است.

نظری خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: چرا قانون اجاره بر خانه‌های خالی اجرایی نمی‌شود و دو میلیون و ۸۰۰ خانه خالی به بازار ارائه نمی‌شود؟  وزارت راه در این زمینه چه برنامه‌ای دارد؟

وی خاطرنشان کرد: چرا به راه‌های روستایی با توجه به شعار سال که سال جهش تولید بوده و روستا به عنوان مرکز تولید است توجه جدی نمی‌شود؟  امروز در حوزه انتخابیه من روستاهایی با ۲۰۰ خانوار، متاسفانه جاده آسفالتی ندارند.

نماینده خلخال در مجلس عنوان کرد: پروژه‌های راهسازی در حوزه شما شتاب مناسبی نداشته و حرکت لاک‌پشتی دارند. پروژه‌ای در حوزه انتخابیه من است که می‌تواند راه مناسبی برای اتصال به مرکز کشور و کاهش مصرف سوخت باشد ولی پیشرفت مطلوبی ندارد و انتظار توجه جدی در این زمینه داریم.

نظری خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: نظارت بر پیمانکارها را به صورت جدی در دستور کار داشته باشید. نظارت بسیار ضعیف است و قیر باکیفیت بسیار پایین استفاده می‌شود. قرار بود از ۲۰ سال پیش در استان اردبیل سوت قطار به صدا درآید اما متاسفانه تا امروز این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که راه‌آهن اردبیل- میانه در سال آخر دولت انشاالله افتتاح شود، عنوان کرد: انتظار جدی مردم استان‌های شمالی و آذری‌نشین تسریع در کلنگ‌زنی تونل خلخال – اسالم به عنوان یک تونل حیاتی است که امسال خوشبختانه در ردیف بودجه، اعتبار قابل ملاحظه‌ای دارد. لذا انتظار داریم نگذارید بیشتر از این مردم داغدار کشته‌هایشان بشوند نگذارید بیش از این مردم در زمستان گرفتار شوند.

نماینده خلخال در مجلس خطاب به وزیر راه بیان داشت: چرا ستاد بازآفرینی شهری در قهقهرا و سستی مدیریت می‌شود و اقدام جدی و اساسی علیرغم مصوبات محکم صورت نمی‌گیرد؟

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/bdbef

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: