در روزهایی که به نام نامی مظهر عدل و شجاعت، امام علی(ع) است، به عنوان یک هم‌استانی، درددل خود را از بی عدالتی در حق مردم جنوب استان به استحضار جنابعالی می رسانم  و می دانم که بسیار بهتر از هر کسی، به توصیه های امام به فرماندارانش واقفید.

 

استاندار محترم استان اردبیل جناب مهندس بهنامجو

سلام علیکم‌
در روزهایی که به نام نامی مظهر عدل و شجاعت، امام علی(ع) است، به عنوان یک هم‌استانی، درددل خود را از بی عدالتی در حق مردم جنوب استان به استحضار جنابعالی می رسانم  و می دانم که بسیار بهتر از هر کسی، به توصیه های امام به فرماندارانش واقفید.

آقای استاندار!
از بهمن ماه سال ۹۶ که پروژه کلور- درام به پیمانکار جدید واگذار شد و جنابعالی به منطقه ما سفر کردید، تمام بازدیدهای جنابعالی را رصد کردم و ممنونم که بیشترین بازدیدها را نسبت به استانداران قبلی از پروژه های شهرستان داشتید، اما دریغ که با وجود وعده های خوش آب و رنگ، در طول سه سال گذشته هیچ پروژه ای در خلخال به سرانجام نرسیده، یا کلنگ زنی نشده است.

پروژه کلور-درام با بودجه ردیف ملی  کار کرده، اما قول ۱۲ میلیاردی جناب عالی در شروع بکار پیمانکار برای تجهیز کارگاه عملی نشد.۶۰ میلیارد اعتبار سفر دکتر نوبخت به استان و ۴۰ میلیارد سفر ریاست جمهوری به استان محقق نشد و اکنون پروژه حال و روز خوبی ندارد.

حدود شش کیلومتر از جاده شال- ماجولان- ماسوله، هنوز آسفالت نشده و دو سال است که این مسیر به حال خود رها شده و زیرسازی و زحمات برباد رفته و جاده بعد از چند دهه هنوز به اتمام نرسیده، درحالی که در سال ۹۷ در هفته دولت باید به بهره برداری می رسید.  

راه گیلوان - شال بلاتکلیف رها شده

 ۱۳ کیلومتر سرچم - هشجین با وجود وعده شما،  بعد از یک دهه هنوز بلاتکلیف است و معلوم نیست چه زمانی به اتمام خواهد رسید؟

 پل معلق ازناو خلخال بعد از چند سال هنوز معلوم نیست به بهره برداری خواهد رسید یا همچنان در انتظار اتمام آن چشم به راه خواهیم ماند؟

 تله‌‌‌سیژ بیله‌دیر بعد از چندسال هنوز بلاتکلیف است! و همچنین کمربندی جنوبی خلخال

تونل اسالم - مجره با داشتن ردیف ملی و بودجه هنوز بلاتکلیف است و از کلنگ زنی تونل خبری نیست و راههای روستایی در انتظار آسفالت هر روز بدتر از دیروز...

اینها پروژه هایی بوده که حضرتعالی بارها بازدید کردید و قول های زیادی داده‌اید.
 
آقای مهندس! کمی به عقب برگردید و ببینید که بازدیدهایتان، جز هزینه ایاب و ذهاب هیأت همراه و مدیران کل و...  با کمال تاسف عایدی برای منطقه نداشته است.

پیشنهاد بنده این است که دیگر به خودتان زحمت ندهید و در سال جهش تولید و تورم بی امانی که از صدقه سر تدابیر دولت تدبیر، بر مردم تحمیل شده، صرفه جویی کنید و خرج اضافه روی دست منطقه نگذارید. مایل بودید گزارش پیشرفتی،اگر بود، بنده، ماه به ماه برایتان ارسال می کنم.

شهروندی از جنوب استان
صالح غریبی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/aa618

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

نمی دونم چرا دراین وقتها یاداین حرف ها می افتم
وقت گل نی
و
صدناربده آش به همین خیال باش
تاوقتی که خلافش ثابت بشه

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: